بازدید رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه از سامانه ارتباطات مردمی 137
اقتصادی
بزرگنمايي:
پیام آذری - به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از آذربایجان غربی، در این بازدید حجتالاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور به همراه سرپرست خدمات شهری شهرداری، سرپرست اداره بازرسی و رسیدگی به شکایتهای مردمی و کارشناسان مربوطه حضور داشتند. وی در این جلسه بر اهمیت رسیدگی سریع و مؤثر به گزارشهای دریافتی از شهروندان تأکید کرد و گفت: «در شرایطی که بارش برف میتواند مشکلات زیادی برای تردد شهروندان ایجاد کند، لازم است که تمامی نهادهای مرتبط به سرعت به وظایف خود عمل کنند.
»
دکتر خلیل پور همچنین با اشاره به اینکه سامانه 137 یکی از ابزارهای مهم ارتباطی بین شهروندان و مدیریت شهری است، تصریح کرد: «این سامانه باید به گونهای مدیریت شود که شهروندان احساس کنند صدای آنها شنیده میشود و مشکلاتشان در کمترین زمان ممکن حل میشود.»
در ادامه این بازدید، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه از پرسنل خدمات شهری خواست تا با تمام توان خود در راستای برفروبی معابر اقدام کنند و در صورت نیاز، تجهیزات و ماشینآلات بیشتری را به کار گیرند تا از بروز مشکلات جدیتر جلوگیری شود.
وی همچنین بر لزوم آموزش و ارتقاء مهارتهای پرسنل خدمات شهری تأکید کرد و گفت: «آموزش مناسب میتواند به افزایش کیفیت خدماترسانی و کاهش زمان پاسخگویی به شکایات کمک کند.»
حجتالاسلام والمسلمین دکتر خلیل پور در پایان این بازدید از تلاشهای شبانهروزی پرسنل خدمات شهری قدردانی کرد و گفت: «تلاشهای شما در این روزهای سخت قابل تقدیر است و امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.»
سامانه ارتباطات مردمی 137 شهرداری ارومیه از سالها پیش راهاندازی شده است و هدف آن ایجاد بستری برای ارتباط مستقیم شهروندان با مدیریت شهری و ثبت شکایات و درخواستهای آنان بوده است. این سامانه در طول سالهای گذشته توانسته است نقش مهمی در تسهیل ارتباطات و افزایش رضایت شهروندان ایفا کند. با توجه به شرایط جوی اخیر و بارشهای سنگین برف در استان آذربایجان غربی، نیاز به استفاده از این سامانه بیش از پیش احساس میشود.
بازدید سرزده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه از سامانه 137 نشاندهنده عزم جدی مدیریت شهری برای پاسخگویی به نیازهای شهروندان در شرایط بحرانی است. با توجه به تأکید بر رسیدگی فوری به گزارشهای مردمی و ضرورت برفروبی معابر، امید میرود که با همکاری تمامی نهادهای مرتبط، مشکلات ناشی از بارش برف کاهش یافته و زندگی روزمره شهروندان تحت تأثیر قرار نگیرد. این اقدام میتواند الگویی برای سایر شهرها باشد تا با بهرهگیری از فناوریهای نوین، تعامل بیشتری با شهروندان داشته باشند و به نیازهای آنها پاسخ دهند.
خبرنگار: محمدعلی جوادی
انتهای خبر/
کد خبر: 1258176 برچسبها ایسکانیوز
-
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹:۱۵
-
۸ بازديد
-
![](/images/komen.png)
-
پیام آذری
لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/795153/