مسئولان بدون توجه به هرگونه تغییرات مدیریتی، پیگیر مشکلات مردم باشند
گفتگو
بزرگنمايي:
پیام آذری - استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه مسئولان و مدیران استانی باید بدون توجه به هرگونه تغییر مدیریتی، پیگیر مشکلات مردم و ارباب رجوع باشند، گفت: نباید مردم با نارضایتی از دستگاههای اجرایی خارج شوند.
به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، مسعود امامییگانه امروز _ یکشنبه شانزدهم دی_ در نخستین جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: خدماترسانی به مردم باید در اولویت ادارات و نهادهای دولتی قرار گیرد و از این رو با پاسخگویی مناسب، هیچکس نباید ناراضی از ادارههای استان خارج شود.
وی با تاکید بر اینکه مدیران باید با حضور در ادارات در دسترس مردم باشند، افزود: تمام جلسات و برنامههای دستگاههای اجرایی (به غیر از فوریتها) به خارج از ساعات اداری، موکول شد و تمام جلسات دستگاههای اداری در کمترین زمان، بهصورت مختصر و مفید، با ارائه راهکار برای موضوع جلسه پایان پیدا کند.
استاندار اردبیل گفت: در صورت حضور نداشتن مدیری در اداره، به مراتب برخی کارمندان آن اداره نیز سست عمل خواهند کرد که این موضوع شایسته نیست.
امامییگانه با بیان اینکه درصد قابل توجهی از ارباب رجوعها گلایهمند از پاسخگو نبودن دستگاههای اجرایی هستند، افزود: این رفتار برای مردم شریف قابل قبول نیست و ادارات باید پاسخگوی مردم باشند.
وی بیان کرد: از تمام مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی استان خواهشمند هستیم، حتی یک نفر ارباب رجوع نیز ناراضی و دلچرکین از ادارات خارج نشوند. حتی اگر حل آن مشکل، خارج از توانتان نیز باشد، باید ارباب رجوع را اقناع کرده و پاسخگو باشیم.
استاندار اردبیل یادآور شد: رفع مشکلات و بهبود زندگی جزو اصلیترین گفتمان هر دولتی هست، وظیفه ما نیز همان است و مدیران بدون توجه به تغییرات تا آخرین لحظه، به صورت محکم پیگیر مشکلات مردم و ارباب رجوع باشند.
امامی با دعوت از مدیران دستگاههای اجرایی برای گسترش همکاری با اصحاب رسانه بیان کرد: فضای اطلاعرسانی را باید گسترش دهیم تا عملکرد واقعی ادارات به مردم ارائه شود.
کد خبر 826616
-
يکشنبه ۱۶ دي ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸:۱۲
-
۹ بازديد
-
-
پیام آذری
لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/780324/