پیام آذری

آخرين مطالب

پیش بینی قیمت سهام تسلا در صورت پیروزی کامالا هریس در ریاست جمهوری اجتماعي

پیش بینی قیمت سهام تسلا در صورت پیروزی کامالا هریس در ریاست جمهوری
  بزرگنمايي:

پیام آذری - پیش بینی قیمت سهام تسلا در صورت پیروزی کامالا هریس در ریاست جمهوری
گزارش درآمد سه ماهه سوم (سه ماهه سوم) ناگهان به پایان رسید و باعث شد تسلا (NASDAQ: TSLA)، سازنده خودروهای الکتریکی (EV)، یکی از بهترین روزهای بازار سهام خود را تجربه کند. تسلا در یک جلسه بازدهی بیش از 24٪ را ثبت کرد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان

پیام آذری

تغییرات اخیر در بازار، به شرکت تسلا امکان موفقیت بیشتر و افزایش سرمایه آن تا حدود 150 میلیارد دلار در چند ساعت فراهم آورد، همچنین ثروت ایلان ماسک نیز به مقدار حدود 20 میلیارد دلار افزایش یافت.
چنین افزایشی، در حالی که قابلیت تغییر مسیر TSLA پس از مدت‌ها افت متوالی در نمودار سال به تاریخ فعلی (YTD) را انعکاس می‌دهد و سبب ایجاد سوالاتی از جمله این موضوع خواهد شد که چه تأثیری ممکن است بر روند رشد شرکت بزرگ EV، به ویژه در پی وقوع رویداد مهم سال 2024 یعنی انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، داشته باشد.

پیام آذری

این سناریو، به‌ویژه زمانی که وعده پرداخت‌های احتمالاً غیرقانونی به رای‌دهندگانی که متعهد به پشتیبانی از دولت ترامپ در ایالت‌های متزلزل هستند، باعث شده است که بسیاری از افراد آمریکایی نگران شوند که در صورت پیروزی کامالا هریس، مایکل مایک پنلو و برخی دیگر ممکن است با فشارهایی و حتی آزار و اذیت مواجه شوند.
در حقیقت، آب و هوا در ایالات متحده به گونه‌ای است که یک نظرسنجی اخیر انجام شده توسط تایمز نشان داد که یک چهارم از شهروندان از وقوع جنگ داخلی پس از انتخابات نگران هستند.
هرگاه دموکرات‌ها پیروز شوند، ترس از امنیت ماسک نسبت به ثروت بازار سهام تسلا دوباره به بحث می‌پردازد. زیرا فعالیت‌ها و تصاویر میلیاردر این شرکت، بطور گسترده به عنوان سازنده اصلی خودروهای برقی شناخته می‌شوند – این ممکن است با برخی از شرکت‌های خودروساز دیگر تضاد داشته باشد یا نداشته باشد. این موضوعات مورد بررسی TSLA قرار می‌گیرد.
ترامپ در مقابل هریس: چه کسی برای سهام TSLA بهتر است به خوشبختی سرمایه گذاران تسلا، احتمالاً هدف قیمت سهام TSLA بدون در نظر گرفتن نتیجه انتخابات میان‌دوره یا بلندمدت، ثابت خواهد ماند.
به واقعیت این نکته این هست که در صورت ورود یک نهاد جمهوری خواه به قدرت و سقوط یک نماینده دموکرات در دفتر اجرایی، احتمالاً یک تظاهرات فوری قطعی خواهد شد.
شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد: اخبار ارز دیجیتال اخبار بیت کوین اخبار اتریوم
با توجه به آینده بیشتر، یکی از نقاط مثبت تسلا در دولت هریس این است که دموکرات‌ها تاریخ‌شان نشان داده‌اند که بسیار علاقه‌مند به ایجاد یک اقتصاد سبزتر هستند. از این رو، احتمالاً مزایای خرید خودروهای الکتریکی به جای سوخت‌های فسیلی در این دولت حفظ خواهد شد.
مثلا، اعتبار مالیاتی برای مدل Y در تاریخ 25 اکتبر به مبلغ 7500 دلار اعمال خواهد شد که معادل 15٪ ارزش خرید مدل مذکور می‌باشد.
در مقابل، ترامپ که پیش از این بر خلاف خودروهای الکتریکی قوی بود، پس از تأیید ماسک، کمی ملایم تر شده است و این می‌تواند او را در حمایت از فروش تسلا از طریق ابزارهایی مانند قوانین، تقویت کند.
حتی اگر کاندیدای جمهوری‌خواه بیشتر به سیاست‌های پیشین و کمتر اصلاح شده در حوزه تغییرات آب و هوایی پایبند بماند، این انگیزه‌ها برای افزایش تعرفه‌ها بر روی واردات کالاهای مختلف، ممکن است برای شرکت تسلا مفید باشد. با توجه به اندازه تسلا به میزان کمتر از سایر تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی در غرب، این شرکت به راحتی می‌تواند موانع اضافی را فراهم آورده و بازدهی بیشتری را ایجاد کند.
آیا تسلا پشت دامن واشنگتن پنهان شده است؟ هنوز، با وجود ظاهر بصری، سهام TSLA احتمالاً به اندازه‌ای بیشتر از سود حاصل از پیروزی هریس نسبت به ترامپ تحت تأثیر است، زیرا این شرکت – همراه با سایر شرکت‌های ماسک – از یارانه‌های دولتی و کمک‌های مالی مشابه بهره‌مند شده و همچنان بهره‌مند است.
به گفته تحقیقات صورت گرفته توسط لس آنجلس تایمز، شرکت‌های Tesla Motors، SolarCity Corp و SpaceX، در دوران ابتدایی فعالیت‌های خود از زیرساخت‌های مالی تغذیه شده و تا سال 2015 حدود 5 میلیارد دلار سرمایه گذاری دریافت کرده‌اند.
حزب جمهوری‌خواه و مسک، درباره کاهش هزینه‌های کشور صحبت می‌کنند و برنامه‌های مختلف انتقال سبز احتمالاً یکی از اولین قربانیان این کاهش خواهند بود.
فراتر از استفاده از انرژی سبز بالقوه و سیاست‌های حمایتی، تقریباً تمام شرکت‌های ایلان ماسک در ارتباط نزدیک با دولت فدرال قرار دارند و در دهه گذشته قراردادهای دولتی با ارزش حداقل 15 میلیارد دلار دریافت کرده‌اند، به گزارش Times در تاریخ 20 اکتبر در نیویورک.
ایلان ماسک در حال حاضر نه تنها در زمینه فناوری و نوآوری، بلکه در زمینه سیاست نیز تأثیرگذار است. به عنوان مثال، او از استراتژی هایی مانند استفاده از شرکت فضایی SpaceX برای مسائل بهره برداری فضایی و حتی جلوگیری از اعزام فضانوردان به فضا بدون نیاز به تصمیمات رئیس جمهور بعدی بهره می‌برد.
با این وجود، به دلیل نقش پتانسیل میلیاردر در دولت دوم ترامپ، او احتمالاً معروفیت و شهرت بیشتری کسب خواهد کرد.
با این وجود، لازم به ذکر است که این نوع انتقاد ممکن است برای معاملات آینده معاف بوده و با توجه به اینکه جامعه در ایالات متحده به دو قطبی‌سازی پیش رفته است و وابسته به نحوه اداره پنجره زمان‌بندی و حکومت پیش‌روی، موثر است.
آیا ایلان ماسک و تسلا موتورز در حال حاضر تحت تعقیب هستند؟ در پایان، یک فضای تازه باقی می‌ماند که در آن ایلان ماسک – همچنین تسلا، به طور فراگیر – می‌توانند از پیروزی ترامپ بهره‌وری بسیاری داشته باشند.
شرکت‌های میلیاردر درگیر تحقیقات و اختلافات دولتی قابل توجهی هستند. یک مورد اخیر تحقیق درباره عواقب مرگ ناشی از فناوری خودران شرکت تسلا بود.
با توجه به نتیجه‌ی آن‌ها، ماسک ممکن است مفید بداند که در دوران ریاست جمهوری ترامپ، افرادی که به جرم دروغ‌گویی، آتش‌افروزی، کلاهبرداری، قتل و بسیاری دیگر محکوم شده بودند، آمر به عفو شدند.
از طرفی، اگرچه پرزیدنت بایدن به عنوان جیم کرو جو مشهور نشد و یا نام جدید دیگری برای خود انتخاب نکرد، ممکن است اهمیت چندانی نداشته باشد که کسی در این موقعیت قرار گیرد. این دفتر بیضی شکل است.
در واقع، اگر ارگان‌های مختلف دولت آمریکا به خوبی عمل کنند، شرکت ایلان ماسک و شرکت‌های تحت مالکیت وی – از جمله تسلا – نه تنها نباید به آن‌ها کمک کنند یا آسیب ببینند، بلکه اینکه چه فردی در هر زمانی در کاخ سفید قرار دارد اهمیتی ندارد.
در صورت برنده شدن هریس، سرمایه گذاران چه انتظاری از سهام تسلا می توانند داشته باشند؟ هنگامی که همه چیز گفته و انجام می‌شود، احتمالاً قیمت سهام شرکت تسلا در سال‌های آینده به برنده شدن در نوامبر بستگی دارد، نه تنها به نظرات و اقدامات ماسک، بلکه بیشتر به سازنده خودروهای الکتریکی، به عنوان یک شرکت، مربوط است.
اگر روند فعلی TSLA ادامه یابد، احتمالاً سهام باقی مانده با قیمت 265.25 دلار در زمان 21.32٪ افزایش یافته و YTD 6.92٪ افزایش یافته است، می‌تواند در آینده به بالاترین پیش بینی خود 310 دلار برسد. این اتفاق به هر حال، حتی اگر یک فرمانده کل دیگر دموکرات در ایالات متحده قدرت بگیرد.
بله، حتما. لطفاً متن مورد نظر را ارسال کنید تا من آن را بازنویسی کنم.
از طرف دیگر، ارزش‌های سهام تسلا ممکن است در صورت روی کار آمدن یک رکود اقتصادی دیگر کاهش یابد، با این حال مهم است به یاد داشت که معرفی نتیجه انتخابات نقش مهمی در این موضوع خواهد داشت.
منبع: finbold.com
بیشتر بخوانید
ارز دیجیتال چیست؟ | عملکرد و ویژگی های ارز دیجیتال کیف پول‌ دیجیتالی چیست؟ صرافی غیر متمرکز چیست ؟ | معرفی بهترین صرافی های غیرمتمرکز ماینینگ یا استخراج چیست؟ | منظور از استخراج ارز دیجیتال چیست؟

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/743730/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

راه اندازی کریدور زنگزور چه پیامدهای ژئوپلیتیکی و ترانزیتی برای ایران و منطقه رقم می زند؟

واکنش هریس نامزد دموکرات ها برای انتخابات به حمله اسرائیل

کلیپ | واکنش فعالین فضای مجازی شهرستان ارومیه در پی ترقه بازی رژیم صهیونیستی

بازگشت مرد فرانسوی به نیمکت خود؛ هروه رنار سرمربی تیم ملی عربستان شد

نسخه تصویری پیام رهبر انقلاب به مناسبت شهادت شهید سنوار با دستخط ایشان

آغاز مسابقات ملی والیبال کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور در استان آذربایجان‌غربی

دستگیری باند سارقان خودرو در آذربایجان شرقی

پرداخت تمامی مطالبات سیب‌زمینی کاران اردبیل تا 15 آبان‌

واکنش هریس درباره حمله رژیم صهیونیستی به ایران

هریس: آمریکا همیشه از اسرائیل در برابر هرگونه حمله‌ ایران دفاع می‌کند

اخطار حزب‌الله به شهرک‌نشینان شمال اراضی اشغالی: فوری خانه‌های خود را ترک کنید

راه اندازی واحد تولید کنسانتره و پوره میوه در سراب

بایدن: دونالد ترامپ یک بازنده است / هیچ شخصیتی ندارد

هشدار انتخاباتی بایدن

قفقاز جنوبی و یارکشی شرق و غرب/ هم‌صدایی آمریکا و اروپا با ارمنستان؛ آذربایجان پلن غرب را خنثی می‌کند؟

شناخت اصالت‌های فرهنگی از رویکردهای شورای فرهنگ عمومی است

تغییر چهره دیدنی «مهدی فخیم زاده» بعد 40 سال در 82 سالگی/ عکس

پردیس مجهز سینمایی در خوی و سلماس ساخته می‌شود

محرومیت بیرانوند تعلیقی شد

توسعه معادن پلی متال جزو سیاست‌های وزارت صمت است

استاندار اردبیل از تلاش حافظان امنیت قدردانی کرد

نمایشگاه کاریکاتوریست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در اردبیل دایر شد

پل انجیرلو در جاده ترانزیتی و شریانی گرمی - بیله‌سوار زیر بار ترافیک رفت

قیمت سکه گرمی امروز شنبه 5 آبان 1403

اجرای عملیات لوله‌گذاری خط انتقال آب «روستای نولو» در انگوت

جامعه قرآنی اردبیل از اقتدار پدافند هوایی تقدیر کرد

کمک 28 میلیارد ریالی مازنی ها به مسلمانان غزه و لبنان

آسفالت راه روستای شیخ یوسف در بخش خلیفان مهاباد

معارفه و تکریم رؤسای جدید و سابق دادگستری میاندوآب

عزت امت اسلامی با روحیه شهادت طلبی روز به روز بیشتر می‌شود

محموله 6 تنی چوب قاچاق در بوکان کشف شد

هریس چین و ایران را برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا متهم کرد!

وقف جدید درشهرستان هریس

دیدگاه‌های «کامالا هریس» و «دونالد ترامپ» در مورد منازعه فلسطین

تلفن ترامپ و هریس هک شد!

نتایج یک نظرسنجی جدید: حامیان حزب جمهوری‌خواه نگران سن ترامپ هستند

اندیشکده آمریکایی: ترامپ برخلاف هریس به تل‌آویو آزادی عمل زیادی می‌دهد

فرماندار تبریز تعیین شد

سریال زخم کاری ، سریال مورد علاقه آقای خامنه ای | تعریف و تمجید رهبر انقلاب از کارگردان سریال زخم کاری

فرماندار تبریز منصوب شد

ترامپ در نظرسنجی ملی جدید به هریس رسید

اخطار حزب‌الله به شهرک‌نشینان شمال اسرائیل: فوری خانه‌های خود را ترک کنید

اخطار حزب‌الله به شهرک‌نشینان شمال اراضی اشغالی: فوری خانه‌های خود را ترک کنید (فیلم)

مانچینی با چمدان‌های پر پول عربستان را ترک می‌کند

ویدیوی هشدارآمیز حزب‌الله به شهرک‌نشینان شمال اراضی اشغالی: هرچه سریع‌تر خانه‌های خود را ترک کنید

اخطار حزب‌الله به شهرک‌نشینان اسرائیلی: فوری خانه‌های خود را ترک کنید + فیلم

واکنش کامالا هریس به حمله اسرائیل به ایران

فوری | خبر خوش برای بیرانوند و سرخپوشان تبریز ؛ «بیرو» تراکتور را همراهی می‌کند؟

واکنش کامالا هریس به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به ایران

کامالا هریس: در میان سران خاورمیانه این اجماع وجود دارد که پس از واکنش اسرائیل، «تشدید تنش» ایجاد نشود؛ این نظر ایالات متحده هم هست