پیام آذری

آخرين مطالب

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

جریان سازی برای حمایت از جبهه مقاومت رویکرد اصلی است اجتماعي

جریان سازی برای حمایت از جبهه مقاومت رویکرد اصلی است
  بزرگنمايي:

پیام آذری - تبریز-مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: تمام برنامه ها و اقدامات این اداره کل در برهه حساس کنونی معطوف به راهبری برنامه ها و ایجاد موج آگاه سازی و حمایت عمومی از جبهه مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: تحولات و رخدادهای اخیر در جنگ بین جبهه حق و باطل در غزه و لبنان به حدی سریع و گسترده است که همسویی با این تحولات و تحلیل آنها و ترسیم نقشه راه پیش رو را بسیار دشوار و البته حساس می‌کند.
وی افزود: در چنین شرایطی آگاه سازی عمومی از طریق جریان سازی های فرهنگی و اجتماعی که منجر به حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت شود، موضوعی است که در روزهای اخیر و به ویژه پس از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل مجاهد حزب الله لبنان و سید مقاومت به طور ویژه و مستمر از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی پیگیری می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر لزوم آگاهی مردم در خصوص شرایط حساس کنونی ملی و منطقه‌ای گفت: برهه کنونی به لحاظ حساسیت‌های حاکم بر شرایط کشور و جایگاه والای جمهوری اسلامی ایران در عرصه منطقه‌ای و بین المللی، اقتضائات فرهنگی و اجتماعی خاصی را می‌طلبد که فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تحقق آنها به دستور کار اصلی تبلیغات اسلامی در آذربایجان شرقی تبدیل شده است.
حجت الاسلام والمسلمبن سید محمود حسینی ادامه داد: بر همین اساس مجموعه تبلیغات اسلامی استان از همان روزهای نخست انجام عملیات طوفان الاقصی با اجرای برنامه‌ها، همایش‌ها و نشست‌های متعدد موضوع تبیین ابعاد مختلف این عملیات و البته ماهیت جبهه محور مقاومت و نقش محوری جمهوری اسلامی ایران در این تحولات را پیگیری کرده است.
وی با اشاره به افزایش سرعت تحولات جنگ غزه در روزهای اخیر و دریدگی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در تجاوز به لبنان و ترور و به شهادت رساندن افراد و فرماندهان ارشد مقاومت خاطر نشان کرد: در پی شهادت سید مقاومت، مجاهد کبیر شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و دستور مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت کمک به محور مقاومت و به ویژه حزب الله لبنان، این مهم در دستور کار مجموعه تبلیغات اسلامی استان قرار گرفته است.
حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: در این مدت کلیه توان، امکانات و اختیارات محدود مجموعه تبلیغات اسلامی استان معطوف به آگاه سازی عمومی در خصوص شرایط خاص کنونی کشور و منطقه بوده و تلاش کرده ایم با اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی متعدد در سطح شهرستان‌های استان، سطح و جنس مطالبات عمومی را در این شرایط خاص تبیین و مشخص کنیم.
وی افزود: علاوه بر هماهنگی و مشارکت در برگزاری برنامه‌های تجمع عمومی در رخدادهای مهمی چون انجام عملیات طوفان الاقصی، عملیات‌های وعده صادق و یا شهادت سید مقاومت در تبریز و سایر شهرستان‌های استان، در روزهای اخیر و پس از شهادت سید حسن نصرالله علاوه بر جلسات و نشست‌های متعدد روحانیت و مبلغان و مبلغات، برنامه‌های تبیینی و روشنگری عمومی در خصوص قضایا و اتفاقات اخیر را برای اقشار مختلف برگزار کرده ایم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گرامیداشت یاد و خاطره سید مقاومت و جریان سازی عمومی برای حمایت از محور مقاومت را مهمترین رویکرد برگزاری این سلسله نشست‌های تبیینی عنوان و تصریح کرد: روزانه نشست‌های متعدد در شهرستان‌های استان و به ویژه در تبریز و با سخنرانی علما و چهره‌های شناخته شده عرصه جهاد تبیین همچون حجت الاسلام نظری برگزار می‌شود که تنها در همین نشست‌ها و برنامه‌های جانبی آنها کمک‌های قابل توجه نقدی و غیرنقدی به محور مقاومت جمع آوری شده است.
وی گفت: تمام برنامه‌ها و اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی در برهه حساس کنونی معطوف به راهبری برنامه‌ها و ایجاد موج آگاه سازی و حمایت عمومی از جبهه مقاومت است و در این زمینه کارهای قابل توجهی صورت گرفته که راه اندازی ستادی تحت عنوان «ستاد یاوران مقاومت» برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم بصیر استان در محل ادارات تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و مساجد و حسینیه‌های استان از جمله آنهاست.
حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: تمام این اقدامات در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برای حمایت از محور مقاومت و انجام حداقلی وظیفه دینی و شرعی در قبال برادران و خواهران دینی و مظلوم و گرفتار در چنگال دژخیم صهیون انجام می‌شود و همان گونه که ولی امر مسلمین جهان نیز فرموده اند، یقین داریم که اقدامات جنایت کارانه سفاکان صهیونیست آخرین تقلای آنها برای فرار از گرداب سقوط است اما بدون شک خون مظلومان و شهدای والامقامی همچون سید مقاومت و دیگر شهدای راه قدس، مسیر آزادی قبله نخست مسلمانان را بیش از پیش هموارتر خواهد کرد.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/742615/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پیش‌بینی بارش پراکنده در نواحی جنوبی استان؛ هوای ورزقان منفی 3 درجه شد

تبعات مصرف بیش از حد «استامینوفن» برای کبد

زندگینامه نصیرخان سردار جنگ: قهرمان بختیاری و مشروطه

پاکستان: مشتاق به عضویت در بریکس هستیم

چهارشنبه‌های امام رضایی در مدارس شهر اردبیل برگزار می‌شود

قیمت جدید کالاهای اساسی اعلام شد + جدول

قیمت گوشت مرغ دوباره اوج گرفت!

یک متر برف در گیلان بارید

بارش حدود یک متر برف در استان گیلان

بارش 90 سانتی‌متری برف در ارتفاعات تالش

قیمت کالاهای اساسی افزایش یافت

قیمت انواع حبوبات 3 آبان 1403

«بهنام جو» استاندار جدید قم معارفه شد

توزیع عادلانه امکانات، یکی از سیاست‌های شورای ششم است

بازگشایی راه 24 روستا در شهرستان خلخال

قیمت کالاهای اساسی افزایش یافت +جدول

ببینید| بارش 90 سانتی‌متری برف در ارتفاعات تالش

مراسم معرفی «بهنام جو» استاندار جدید برگزار شد

بارش 90 سانتی‌متری برف در ارتفاعات تالش؛ برفروبی 175 کیلومتری محورها (ویدئو)

قیمت مرغ به 100 هزار تومان رسید | قیمت کالاهای اساسی گران شد

افزایش ماشین‌آلات بنیاد مسکن اردبیل به 45 دستگاه

تعاونی‌های تولید روستایی اردبیل 460 میلیارد ریال درآمد کسب کردند

پیش بینی تولید سه هزار و 500 تن میوه «به» در شهرستان کوثر

قیمت مرغ به 100 هزار تومان رسید

بارش برف حدود یک متری در تالش گیلان

بارش 90 سانتی‌متری برف در تالش

ساخت خانه معلم در مشگین‌شهر در اولویت کاری قرار گیرد

مشارکت بیش از 113 آمارگیر در سرشماری کشاورزی اردبیل

در ارتفاعات گیلان 15 تا 80 سانتی متر برف بارید

تصاویری از بارش یک متری برف در تالش گیلان

برداشت 40 تن زالزالک از جنگل‌های سردشت

پیشگیری از مسمومیت دارویی در کودکان

همایش پیاده روی خانوادگی در ارومیه

درآمد کشاورز در اصلاح الگوی کشت دیده شود

رکوردشکنی در والیبال ایران؛ ست پنجم تاریخی با نتیجه 37-35

پیش بینی تولید بیش از 10 هزار تن پرتقال در محمودآباد

درخشش کانون همیاران سلامت جسم دانشگاه ارومیه در منطقه 3 کشور

هریس:مرگ فلسطینیان غیرمنصفانه است

زلزله 4.6 ریشتری دهرم فارس را لرزاند

طرح های کوتاه مدت و بلند مدت برای مشکل آبی شهرستان بستان آباد و هشترود اجرا می‌شود

علیرضا بیرانوند و ستاره‌ها در ترکیب تراکتور تبریز؛ روشن تاجیکستان آماده باش

جان بولتون: ترامپ توان آنکه فاشیست باشد را ندارد / رفتار او اگرچه آزار دهنده است اما لازمه فاشیست بودن، آشنایی با فلسفه آن است / ترامپ حتی توان خواندن کتاب «نبرد من» هیتلر را هم به طور کامل ندارد، چه برسد به اینکه بخواهد چیزی شبیه آن را بنویسد

گراهام: احتمال عادی‌سازی روابط ریاض-تل‌آویو وجود دارد

کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه غیرقابل‌قبول است

کامالا هریس: کشتار غیرنظامیان فلسطینی «غیرقابل‌قبول» است!

هریس : ترامپ یک فاشیست افسارگسیخته است!

سناتور جمهوری خواه: عادی‌سازی روابط ریاض-تل‌آویو احتمالا تا پیش از پایان سال 2024 انجام شود / هریس علاقه‌ای به این توافق نشان نمی‌دهد، اما بایدن مشتاق انعقاد چنین توافقی است

حسین‌زاده، ستاره تراکتور تبریز؛ در آسیا و لیگ برتر می‌درخشد

امام خامنه‌ای: بی‌ تردید صد برابر از زمان جنگ قوی‌ تر شده‌ ایم

نظرسنجی‌ها می‌گوید: ترامپ در یک قدمی رسیدن به کاخ سفید