پیام آذری

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام آذری - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/673720/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اگه بچه داری این کلیپ رو ببین

نامگذاری و رونمایی از نماد تراکتورسازی در میدان اصلی هرات

آشنایی با غذا‌های ویژه عید فطر در کشور‌های اسلامی

سالانه در کشور بیش از 50 هزار نفر به‌خاطر مصرف دخانیات جان خود را از دست می‌دهند

تصویری از دیدار دو چهره کهنه کار سیاست: سید هادی خامنه ای در منزل مهدی کروبی!

ریشه های عمیق فرهنگ ایرانی در آناتولی و آسیای میانه: اردوغان در پی تحریف تاریخ نوروز؟

رحمتی و 2 ستاره استقلال و تراکتور محروم شدند

استقبال تراکتور از بازی با استقلال با ادای دین به پرشورها +عکس

مسعود جمعه که آمد استقلال 10 نفره شد/ شب سختی در تبریز در انتظارمان است

تعطیلی ادارات استان آذربایجان غربی پنجشنبه 14 فروردین 1404/ آیا پنجشنبه 14 فروردین 1404 ادارات ارومیه تعطیل است؟

ثبت بیش از 20 میلیون تردد خودرو در محورهای آذربایجان شرقی

تراکتور نماد غیرت آذربایجان در حوزه ورزش است

فردا سیزده بدر کدام استان‌ ها بارانی می‌شوند؟

گزارش جامع آب و هوای شهرهای آذربایجان شرقی در تاریخ 13 فروردین 1404

بربوک: قرارداد معدنی کی یف باید با قوانین اتحادیه اروپا مطابقت داشته باشد

30 دوچرخه، جایزه قرعه‌کشی ویژه شهرداری تبریز برای تماشاگران دیدار تراکتور – استقلال

ترک کار کارگران بعد از مشاجره با کارفرما چه عواقبی دارد؟

انجام نزدیک 6000 ماموریت نوروزی توسط اورژانس آذربایجان غربی

آمار تردد مسافران از پایانه های مرزی به 211 هزار نفر رسید

بیش از 10 میلیون تردد وسیله نقلیه در جاده های آذربایجان غربی ثبت شد

فرامین مقام معظم رهبری برای تحقق شعار سال فصل الخطاب باشد

انجام نزدیک 6هزار ماموریت نوروزی توسط اورژانس آذربایجان غربی

بازیگر زن محبوب دهه 70 پس از مدت‌ها آفتابی شد

با شوهر پرسپولیسی/استقلالی چه کنیم؟

آمادگی کامل نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در روز طبیعت

پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت 12 فروردین

پیش بینی آب و هوای اردبیل فردا چهارشنبه 13 فروردین 1404

پذیرش بیش از 5 هزار نفر در مراکز اسکان نوروزی آموزش و پرورش اردبیل

اختتامیه مسابقات والیبال در سراب

پیش بینی آب و هوای تبریز فردا چهارشنبه 13 فروردین 1404

دیدار مشاور سیاسی رئیس جمهور ایران با رئیس جمهور آذربایجان

مشاور رئیس جمهور: روابط ایران و جمهوری آذربایجان در مسیر گام‌های مثبت قرار دارد

دیدار مشاور رئیس جمهور با الهام علی اف/ سنایی: روابط ایران و جمهوری آذربایجان در مسیر گام های مثبت قرار دارد

پزشکیان به باکو می رود

بیش از 48هزار مسافر نوروزی از سدهای آذربایجان‌غربی بازدید کردند

سفر در زمان؛ «گوگوش» در کودکی در حال غذاخوردن در رستوران؛ دهه 30

آماده‌باش دامپزشکی آذربایجان غربی در ایام نوروز و روز طبیعت

آبرسانی به 10 هزار روستا در کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه

جمع آوری ماهی قرمز و سبزه نوروز در 13 ایستگاه شهر اردبیل

فال حافظ چهارشنبه 13 فروردین 1404 | ساقی حدیث سرو و گل و لاله میرود

استقبال پرشور گردشگران از نوروزگاه‌های عشایری شهرستان اهر

آبرسانی به 10 هزار روستا در کشور

روایت معاون پزشکیان از دیدارش با علی اف/ روابط ایران و آذربایجان در مسیر حل مشکلات است

سفر رییس جمهور ایران به باکو

باکو و ادعاهایی که هرگز ثابت نمی‌شود

سنایی: مسائل منطقه در دیدار دو ساعته با علی‌اف بررسی شد

روابط ایران و آذربایجان در مسیر حل مشکلات قرار دارد

حل مشکلات در دستور کار روابط ایران و آذربایجان است

مقصد بعدی مسعود پزشکیان لو رفت

بیش از 20 میلیون و یکصد هزار تردد خودرو در محورهای آذربایجان شرقی