پیام آذری

آخرين مطالب

تکمیل تعمیرات اساسی پارکینگ جلفا با هزینه‌ای بیش از 3 میلیارد ریال اجتماعي

تکمیل تعمیرات اساسی پارکینگ جلفا با هزینه‌ای بیش از 3 میلیارد ریال
  بزرگنمايي:

پیام آذری - مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه تکمیل تعمیرات اساسی پارکینگ جلفا گفت: مدت زمان انجام عملیات تعمیرات اساسی پارکینگ جلفا 23 روز و اعتبار در نظر گرفته شده برای آن بالغ‌بر سه میلیارد و 650 میلیون ریال است.
مسعود توکلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ادامه فرایند نگهداری و تعمیرات پارکینگ‌های شهر اصفهان که توسط مدیریت نگهداری و تعمیرات معاونت عمران شهری شهرداری انجام می‌شود، این مدیریت علاوه‌بر نظارت دقیق بر اجرای بهینه برنامه‌های نگهداری پیشگیرانه و انجام تعمیرات جزئی، گام مهمی در شناسایی، اجرای عملیات و نظارت بر تعمیرات اساسی در 12 پارکینگ تحت مدیریت شهرداری برداشته است.
وی با اشاره به تکمیل تعمیرات اساسی پارکینگ جلفا افزود: این پروژه که با عنوان «تعمیرات عمومی تأسیسات، تجهیزات و ابنیه پارکینگ‌های عمومی شهرداری اصفهان» تعریف شده است، با هدف به‌روزرسانی و بازآماده‌سازی تجهیزات پارکینگ‌ها برای ارائه خدمات با کیفیت بالاتر و افزایش سطح ایمنی اجرا می‌شود.
مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: این اقدامات به‌طور مستقیم در راستای ارتقای رضایت‌مندی شهروندان و بهبود کیفیت خدمات عمومی در پارکینگ‌های شهری برنامه‌ریزی شده و با نظارت دقیق در حال انجام است تا از عملکرد بهینه و ایمن این فضاها اطمینان حاصل شود.

پیام آذری

توکلی‌پور گفت: بهبود آماده به‌کاری و ارتقای بهره‌وری کمی و کیفی پارکینگ‌های شهری، مدیریت بهینه تجهیزات و ارتقای سطح عملکرد پارکینگ‌ها در راستای خدمات‌رسانی مؤثرتر به شهروندان و افزایش سطح ایمنی پارکینگ‌ها با اجرای تعمیرات تخصصی از اهداف این پروژه است.
وی ادامه داد: از دیگر اهداف پروژه می‌توان به تأمین ایمنی بیشتر برای استفاده‌کنندگان از پارکینگ‌ها از طریق تعمیرات استاندارد و به‌روزرسانی تجهیزات حیاتی، یکپارچگی در اجرای تعمیرات و حفظ کیفیت بالا در پروژه‌های تعمیرات اساسی، تمرکز بر یکپارچگی فرایند تعمیرات و تضمین کیفیت به منظور ارائه خدمات بلندمدت و کاهش نیاز به تعمیرات مجدد، کاهش هزینه‌ها با نظارت تخصصی بر روند تعمیرات پارکینگ‌های شهری و بهینه‌سازی هزینه‌های تعمیراتی از طریق نظارت کارآمد و مدیریت مؤثر منابع اشاره کرد.
مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: دیگر اهداف تعمیرات اساسی پارکینگ‌ها حفاظت و احیای دارایی‌های فیزیکی شهرداری اصفهان و جلوگیری از فرسایش سرمایه‌های شهری، نگهداری اصولی از تأسیسات و جلوگیری از تخریب زیرساخت‌ها با هدف حفظ ارزش دارایی‌های شهری، افزایش طول عمر مفید تجهیزات پارکینگ و بازگشت سرمایه‌های شهرداری، بهینه‌سازی تجهیزات و فرایندهای تعمیراتی با هدف افزایش عمر مفید، تضمین بازده سرمایه‌گذاری و تقویت ایمنی پارکینگ‌ها با انجام تعمیرات اساسی و استانداردسازی تجهیزات است.
توکلی‌پور گفت: به‌روزرسانی و اجرای اصولی تعمیرات برای ارتقای امنیت و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، افزایش عمر مفید سازه‌های پارکینگ و جلوگیری از گسترش تخریب‌های ساختاری، برنامه‌ریزی برای اجرای تعمیرات ساختاری برای حفظ کاربری و جلوگیری از آسیب‌های بیشتر، ارتقای رضایت‌مندی شهروندان از طریق بهبود زیرساخت‌ها و خدمات پارکینگ‌های شهری و تمرکز بر ارائه خدمات با کیفیت و افزایش رضایت عمومی از پارکینگ‌های شهر اصفهان از مزایای این پروژه است.

پیام آذری

وی افزود: اقدامات تخصصی در زمینه ابنیه، تأسیسات الکتریکال و مکانیکال در پارکینگ جلفا واقع در شهرداری منطقه 5 شهرداری این کلان‌شهر شامل ساماندهی سرویس‌های بهداشتی از جمله تعمیر سرامیک و تعویض درها، تعمیر و رنگ آمیزی درها و حفاظ‌ها از جمله در انبار و ورودی پشت بام و حفاظ اگزاست فن‌ها، اصلاح کف‌سازی از جمله تعویض موزاییک‌های تخریب شده پشت بام و ترمیم بتن قسمت‌های تخریب و سست شده اطراف کف شورها و اجرای حفاظ پمپ‌ها در موتورخانه اطفای حریق می‌شود.
مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: اصلاح سنگ‌های نما و رمپ‌ها و تثبیت سنگ‌های سست شده برای افزایش ایمنی، اضافه کردن کفشور جلوی سرویس بهداشتی و تکمیل لوله‌کشی کف شورهای پارکینگ، فن صنعتی اتاق برق به‌همراه ترموستات، جمع‌آوری پروژکتور پشت‌بام و اضافه کردن پروژکتور ال‌ای‌دی به تعداد 8 عدد، تعویض کاور پمپ آب مصرفی جعبه F و گذاشتن توری با قوطی‌کش و تست چاه ارت و انجام عملیات احداث چاه ارت از دیگر اقدامات این پروژه است.
توکلی‌پور با بیان اینکه منافع این پروژه متعلق به شهروندان است، گفت: طول مدت انجام عملیات تعمیرات اساسی پارکینگ جلفا با هزینه‌ای بالغ‌بر سه میلیارد و 650 میلیون ریال، 23 روز است.

پیام آذری

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه توسط پیمانکار واجد شرایط و تحت نظارت دقیق مدیریت نگهداری و تعمیرات معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان در حال اجرا است.
مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد این پروژه، هم‌زمانی و هم‌پوشانی فعالیت‌ها در تمام پارکینگ‌هایی بوده که در مناطق مختلف شهر اصفهان گسترده است و این امر نه‌تنها نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی مؤثر میان تیم‌های اجرایی است، بلکه تلاش برای حفظ عملکرد بی‌وقفه پارکینگ‌ها در طول اجرای پروژه چالشی بزرگ محسوب می‌شود.
توکلی‌پور گفت: رعایت این مسئله که هیچ فضایی از پارکینگ‌ها در زمان اجرا اشغال نشود و به تمام خودروها اجازه استفاده بدون اختلال داده شود، بر پیچیدگی و دشواری اجرای این پروژه می‌افزاید و به مدیریت تخصصی و منابع بهینه نیاز دارد.
کد خبر 802304

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/740764/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دیدار فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در استان مرکزی

بیانیه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص حمایت از مردم فلسطین و لبنان

اختلافات خانوادگی در خوی به قتل انجامید

برگزاری نمایشگاه دست‌سازه‌های دانش‌آموزان و نمایشگاه کتاب در دبیرستان دخترانه نور اردبیل

کارگاه آموزشی، برای اولیا دانش‌آموزان در اردبیل

برندگان مسابقه پیامکی «گلستان جهاد» تجلیل شدند

هماهنگی‌های دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برای مواجهه با شرایط جوی

حمله اسرائیل به ایران از آسمان کشورهای همسایه؟ /موشک هایی که قرار است استفاده شوند، پیشرفته هستند

بازیگر ترکیه ای در نقش فرهاد یا قباد ؛ حضور این بازیگر ترک در نسخه ترکیه‌ای شهرزاد تأیید شد + عکس

نقشه جدید سرمربی پرسپولیس؛ استفاده از زوج سرلک - ریگی در میانه میدان

«هریس» نامزد مورد علاقه انگلیسی‌ها

نقشه جدید سرمربی پرسپولیس؛ استفاده از زوج سرلک – ریگی در میانه میدان

یحیی سنوار در خانه چه کسی شهید شد؟

ترامپ در مک دونالد مشغول به کار شد!/عکس

افزایش جهشی تولید و استخراج نفلین سینیت کلیبر

ماجرای بلیت سوزی چیست

انتقاد هریس از ترامپ برای استفاده از الفاظ رکیک

بلینکن عازم خاور‌میانه می‌شود

پایان سرقت 300 میلیاردی خانه در تبریز

بسیج در راستای تحقق اهداف عالی کشور و دانشگاه گام برمی‌دارد

افزایش 19 درصدی صادرات محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی

روابط جمهوری آذربایجان و ایران بهبود خواهد یافت

تصاویر/ اجلاسیه شهدای ورزشکار آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی رتبه نخست در زمینه تامین منابع اطلاعاتی کتابخانه‌ها

کشت 410 هزار هکتار از دیم زار‌های آذربایجان‌غربی در طرح جهش تولید

ارزش مبادلات تجاری آذربایجان غربی به 1986 میلیون دلار رسید

بازتاب گسترده اقدام بانوی تبریزی در بین صهیونیست‌ها و رسانه‌های عبری!

مسابقه فرهنگی «گلستان جهاد» در اردبیل برگزار شد

جهاد دانشگاهی رابط بین جامعه و دانشگاه‌ها محسوب می‌شود

تکمیل 28 پرونده خسارت حیات وحش به مزارع در اردبیل

وجود آثار دوران صفویه در موزه ملی، باعث رونق گردشگری اردبیل می‌شود

ایمان و عمل صالح برای منتظرین واقعی اولویت است

آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلام آباد غرب برگزار شد

برداشت برنج از شالیزارهای خاش آغاز شد

شهدای ورزشکار افتخار نظام هستند

پلیکان‌های مهاجر وارد تالاب سولدوز نقده شدند

ارومیه میزبان اجلاسیه سراسری شهدای ورزشکار کشور

برگزاری اولین کنگره بین المللی گیاهان دارویی و طب سنتی دامپزشکی در ارومیه

حمله اسرائیل به ایران از آسمان کشورهای همسایه /موشک هایی که قرار است استفاده شوند، پیشرفته هستند

ورود دستگاه قضا به وضعیت غیراستاندارد محور جاده مهاباد از سه راه دارلک تا ترشکان

بیش از یک میلیون رای دهنده در کارولینای شمالی رای دادند

گراهام خطاب به جمهوری‌خواهان: چه غلطی می‌کنید؟

ترامپ برای اولین بار در نظرسنجی ها از هریس پیشی گرفت / پیش‌بینی هیل: اکنون احتمال پیروزی ترامپ 52 درصد و هریس 42 درصد است

ترامپ برای اولین بار در نظرسنجی ها از هریس پیشی گرفت

مینی‌بوس با دیوار برخورد کرد/ یازده مصدوم بر جا گذاشت

برخورد مینی‌بوس با دیوار در تبریز؛ مصدومیت 11 سرنشین

برخورد مینی بوس با دیوار در جاده تبریز _ آذرشهر

جامعه ورزش کشور پنج هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

اطلاعیه شرکت گاز آذربایجان شرقی در آستانه فصل سرد

پیام بایدن به علی‌اف: از عادی‌سازی روابط باکو-ایروان حمایت می‌کنیم