پیام آذری
ارسال133 مقاله به دبیرخانه همایش ملی بازاریابی
يکشنبه 6 آبان 1403 - 19:17:44
پیام آذری - دبیر علمی همایش ملی بازاریابی با رویکرد نوین گفت: 133 مقاله به دبیرخانه ارسال شده که 96 مقاله پذیرفته شده‌اند و مقالات برگزیده برای انتشار در مجلات علمی ارسال خواهند شد؛ حدود 70 درصد از مقالات در زمینه بازاریابی و مشتری و 30 درصد در حوزه برندینگ است. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از آذر کفاش پور در نشست خبری دومین همایش ملی بازاریابی با رویکرد نوین در دانشکده اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد گفت: پس از یک وقفه طولانی، این همایش بار دیگر با رویکرد نوین و مدرن در حوزه بازاریابی برگزار و در این همایش سه محور اصلی بازاریابی و رویکرد‌های نوین آن، برند و مباحث نوین مرتبط با آن و همچنین مشتری‌مداری مورد توجه است.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
وی ادامه داد: 133 مقاله به دبیرخانه ارسال شده که 96 مقاله پذیرفته شده‌اند و مقالات برگزیده برای انتشار در مجلات علمی ارسال خواهند شد همچنین کتاب دیجیتال مقالات 20 روز پس از برگزاری همایش روی سایت قرار می‌گیرد.
کفاش آگاهی‌بخشی به مخاطبان اعم از صنعتگران و کارآفرینان، در خصوص لزوم فاصله گرفتن از شیوه‌های سنتی در بازاریابی را ازاهداف این همایش دانست و افزود: تکیه بر روش‌های قدیمی در بازار امروز ممکن است موقتا موثر باشد، اما در نهایت منجر به عقب‌ماندگی در رقابت خواهد شد.
دبیر علمی همایش ملی بازاریابی تصریح کرد: بیشترین تعداد مقالات در حوزه بازاریابی مدرن و مشتری‌مداری بوده و این درحالی است که حدود 70 درصد از مقالات در زمینه بازاریابی و مشتری و 30 درصد در حوزه برندینگ ارائه شده‌اند بااحتمال اینکه در دوره‌های بعدی این همایش، مباحث مرتبط با این موضوعات را نیز بیشتر مورد بررسی قرار خواهند گرفت، اما فعلا تمرکز اصلی بر ارتقای سطح علمی و بین‌المللی همایش بوده که این امر مستلزم جمع‌بندی و موافقت‌های لازم در سطح دانشگاه و خارج از آن است.
کفاش بااشاره به اینکه مقامات دانشگاه از جمله ریاست و معاونت پژوهشی در مراسم افتتاحیه حضور دارند ، تاکیدکرد : این همایش در دو بخش ، بخش اول که آکادمیک و شامل سخنرانی با حضور 9 سخنران کلیدی است و بخش دوم به صنعت اختصاص دارد.
وی اضافه کرد: بخش صنعت فرصتی است تا صنایع تجربیات خود را در بهره‌برداری از ابزار‌های نوین بازاریابی به اشتراک بگذارند ، دستاورد همایش اول در سال 1393، بیشتر به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی صنایع اختصاص داشت و در آن زمان، بسیاری از صنایع به اهمیت بازاریابی پی نبرده بودند و جایگاه آن را در نمودار‌های سازمانی خود در رتبه‌های پایین قرار می‌دادند.
دبیر علمی همایش ملی بازاریابی با رویکرد نوین در خصوص گروه‌های مخاطب این همایش عنوان کرد: مخاطبان ما شامل دانشگاه‌ها، ادارات و سازمان‌های دولتی و صنایع مختلف هستند. دانشگاه‌هایی که رشته بازاریابی دارند، همچنین بانک‌ها، استانداری، فرمانداری و شهرداری نیز از جمله نهاد‌هایی هستند که با آنها تعاملاتی داشتیم. صنایع و شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی نیز از مخاطبان اصلی ما به شمار می‌آیند.
علیرضا حدادیان؛ عضو شورای سیاست‌گذاری همایش ملی بازاریابی با رویکرد نوین نیز گفت: این همایش می‌تواند به این افراد کمک کند تا از طریق یادگیری روش‌های مؤثر بازاریابی و مدیریت مالی در حوزه تجاری موفق‌تر عمل کنند، از منظر رسانه‌ای و علمی نیز این ضرورت وجود دارد که علم و فناوری نیز به بازاریابی نیازمند هستند.
وی افزود: انتقال اطلاعات و تجربیات به آنان ازاهداف دیگر این همایش است به خصوص جوانانی که در تیم‌های استارتاپی، نوآوری‌ها و اختراعات فعالیت دارند و بسیاری از این افراد با مشکلات تجاری‌سازی مواجه‌ هستند و حتی برخی از آنان پس از چند سال به دلیل شکست در بازاریابی، کسب‌وکار خود را رها کرده‌اند و دوباره به مشاغل کارمندی بازگشته‌اند.
حدادیان افزود: در همایش پیش رو قصد داریم بستری فراهم کنیم تا شرکت‌کنندگان بتوانند محصولات و خدمات خود را به جامعه عرضه کنند و کسب‌وکار خود را توسعه دهند
به گزارش خبرگزاری تسنیم این همایش روز چهارشنبه، نهم آبان به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/282

http://www.Azari-Online.ir/fa/News/744112/ارسال133-مقاله-به-دبیرخانه-همایش-ملی-بازاریابی
بستن   چاپ