پیام آذری
ارائه راهکار‌های کاربردی به ریسک‌های فروش بیمه در همایش
پنجشنبه 3 آبان 1403 - 13:11:42
پیام آذری - زهرا جافری دبیر علمی و اجرایی یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد شبکه فروش در گفتگو با خبرنگار گروه پژوهش خبرگزاری آنا در خصوص این رویداد گفت: این همایش هر سال با رویکرد‌های مختلفی برگزار می‌شود و بسته به ضرورت و شرایطی که ایجاب می‌کند محور‌ها و موضوعات آن مشخص می‌شود. از سال 1393 که این همایش برگزار شده است در مدت 11 سال به صورت متوالی در حال برگزاری است و باید گفت که دومین همایش در صنعت بیمه است که بعد از همایش بیمه مرکزی تاکنون به صورت مستمر و مداوم در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: این رویداد به صورت مستقل توسط شرکت بیمه کوثر در حال برگزاری است، اما در برخی از رویداد‌ها مثل برگزاری پنل‌ها و مشورت‌هایی در خصوص انتخاب اعضای هیئت علمی، داوران و اطلاع رسانی حتما از پژوهشگاه بیمه؛ به عنوان همراه بهره برده ایم.
وی ادامه داد: موضوعی که در سال 1403 و یازدهمین دوره این رویداد به آن پرداخته شد، بحث چالش‌های فروش و ریسک‌های مطرح شده در این خصوص بود. در شرایط فعلی که فروش بیمه به صورت اپلیکیشنی و آنلاین و مدیریت فروش پیچیده‌ای را شاهد هستیم بدون شک ریسک‌های زیادی را در حوزه فروش برای همکاران خود شاهد هستیم که با برگزاری این رویداد سعی شده است تا با پرداختن به محور‌ها و موضوعاتی از جمله بازتعریف نقش شبکه فروش بیمه در راستای تحول دیجیتال؛ چالش‌ها و راهکارها، تغییرات و چالش‌های آینده شبکه فروش در صنعت بیمه، ارتقاء مهارت‌ها و توانمندسازی شبکه فروش در صنعت بیمه، راهکار‌های حذف رقابت ناسالم جهت صیانت از حقوق شبکه فروش در صنعت بیمه و. بتوانیم راهکار‌های مناسبی را جهت فروش به فعالان این حوزه ارائه کنیم.

پیام آذری

جافری ادامه داد: تقریبا از اواسط مرداد ماه که پوستر همایش منتشر شد و ابلاغیه‌هایی را به شرکت‌های بیمه، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و ... فرستادیم تا 31 شهریور که آخرین مهلت ارسال آثار بود در این بازه زمانی؛ 45 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که توسط تیم کمیته علمی ما که از اساتید دانشگاه علامه و دانشکده اکو هستند مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با پایان ارزیابی؛ 3 مقاله برای ارائه و سخنرانی‌های کابردی‌تر و 3 مقاله صرفا برای چاپ و 3 مقاله هم برای چاپ پوستر انتخاب شد و نهایتا این 9 مقاله به عنوان مجموعه مقالات همایش به چاپ رسیدند که در روز اختتامیه کتاب همایش به رونمایی رسید و امیدوارم تا با بارگزاری آن در پرتال همایش شرکت علاقه‌مندان بتوانند از آن استفاده کنند.
دبیر همایش مدیریت ریسک خاطر نشان کرد: امسال دو کتاب که شامل مجموعه مقالات دوره دهم به صورت کی یو آر کد و مجموعه مقالات دوره یازدهم به صورت فیزیکی است منتشر شد. سطح کیفی مقالات رسیده بسیار خوب بودند و با توجه به ارزیابی مقالات توسط تیم دانشگاه علامه و همچنین به گفته رئیس کمیته علمی همایش بیش از 70 درصد از مقالات قابلیت ارائه را داشتند.
انتهای پیام/

http://www.Azari-Online.ir/fa/News/742622/ارائه-راهکار‌های-کاربردی-به-ریسک‌های-فروش-بیمه-در-همایش
بستن   چاپ