پیام آذری
بررسی روند ارائه خدمات درفرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه
سه شنبه 14 فروردين 1403 - 19:34:28
پیام آذری -

پیام آذری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در اجرای طرح عیدانه کارشناسان و مدیر کل استاندارد آذربایجان‌غربی از فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه بازدید کردند و کنترل کیفی خدماتی این فرودگاه مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.
مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی گفت : مسیرهای ورودی فرودگاه، فضای ورودی ترمینال از لحاظ مسیر تردد افراد توانخواه و فاصله استاندارد بین جلوخان و ورودی ترمینال، امکانات پارکینگ، سالن عمومی، سالن ترانزیت و امکانات فرودگاه از جمله استقرار اورژانس پزشکی، تجهیزات لازم در اورژانس , کافی شاپ و اتاق مخصوص مادران و نوزادان مورد ارزیابی کارشناسان قرار گرفت تا بهترین خدمات در اختیار مسافران نوروزی قرار گیرد.
موسی پور افزود: در طرح عیدانه به منظور ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی، بر کالاها، خدمات، هتل ها، مراکز تفریحی و خدماتی، فرودگاه‌ها وپایانه‌های اتوبوس رانی برون شهری، فروشگاه‌های زنجیره ای، مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره بار، خدمات قالیشویی، مراکز فروش شیرینی و آجیل نظارت دقیق و مستمر انجام می‌شود.

http://www.Azari-Online.ir/fa/News/668173/بررسی-روند-ارائه-خدمات-درفرودگاه-بین-المللی-شهید-باکری-ارومیه
بستن   چاپ