دیدار چهره به چهره مدیرعامل شرکت گاز ایلام با 482 نفر ارباب رجوع
گفتگو
بزرگنمايي:
پیام آذری - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از دیدار چهره به چهره خود با 482 نفر ارباب رجوع در طول یک سال گذشته خبر داد.
؛ "محمود کشاورز" افزود: از این تعداد 380 مورد مشاوره و راهنمایی، تعداد 13 مورد در دست اقدام، 29 مورد پاسخ مثبت و 60 مورد بایگانی شده است.
وی اظهار داشت: در راستای ارتباط نزدیک و موثر مردم با مسئولان و شناسایی درخواستها و انتظارات مردمی، در طول سال گذشته تاکنون هر هفته یکبار برنامه دیدار مردمی داشته است.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
وی ادامه داد: علاوه بر دیدارهای چهره به چهره، مطابق برنامه زمانبندی ابلاغی طی چندین نوبت با حضور در دفتر بازرسی استانداری، پاسخگوی تماسهای سامانه سامد مرتبط با حوزه گازرسانی و خدمات مشترکین و متقاضیان نیز بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان علاوه بر اطلاع یابی از دیدگاه مردم، زمینه حفظ ارزشهای نظام خدمترسانی را فراهم میآورد، تصریح کرد: در این دیدارها، جوابگویی به مراجعین از طریق پاسخ اقدام مثبت، مشاوره و راهنمایی، بایگانی و در دست اقدام به مراجعه کنندگان خدمات رسانی شده است.
کشاورز با اشاره به اینکه تکریم و پاسخگویی مراجعین در شرکت گاز استان ایلام در سرلوحه اقدامات همکاران قرار دارد، گفت: درب این مجموعه بر روی تمامی مراجعه کنندگان باز است و به مشکلات آنان بصورت آنی رسیدگی میشود.
کشاورز افزود: شرکت گاز استان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و بررسی و حل مشکلات و درخواست های آنان، علاوه بر برگزاری برنامههای منظم هفتگی ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره، از طریق سامانه غیرحضوری جامع ارتباط با مشتریان (crm) و نیز میز خدمت در تمامی ادارات گاز در ستاد و شهرستانها، پاسخگویی مستقیم روسای ادارات گاز شهرستانها به مراجعین، میز خدمت الکترونیکی و تلفن گویای 1594 به مشترکین و مراجعین ارائه خدمت می کند.
وی با بیان اینکه برگزاری این دیدارها برای رسیدگی به مشکلات مردم با رویکرد حل مسئله توجه ویژهای شده است، تصریح کرد: در طول سال گذشته تاکنون، هر هفته یکبار برنامه دیدار چهره به چهره با مراجعه کنندگان برگزار شده است.
کشاورز با بیان اینکه شرکت گاز استان به منظور رفع مشکلات مردم، از طریق 5 درگاه غیرحضوری در جهت خدمترسانی با مراجعین و مشترکین ارتباط برقرار کرده است،تأکید کرد: همکاران این شرکت با سعه صدر، تکریم و حسن اخلاق، پاسخگوی ارباب رجوع هستند و مشکلات آنان را در کمترین زمان ممکن برطرف میکنند.
-
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۴ - ۰۰:۳۱:۵۶
-
۱۹ بازديد
-

-
پیام آذری
لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/811271/