بیش از 7 هزار فقره پرونده تخلفات در آذربایجان غربی تشکیل یافت
گفتگو
بزرگنمايي:
پیام آذری - به گزارش خبرگزاری مهر، احسان جوی در این زمینه، اظهار کرد: از ابتدا تا پایان آذرماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته با ثبت رشد 5 درصدی، بیش از 7 هزار فقره پرونده تخلف در استان تشکیل و جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.
وی عنوان کرد: از ابتدا تا پایان آذرماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته با ثبت رشد 5 درصدی بیش از 7 هزار فقره پرونده تخلف در استان تشکیل و جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.
جوی اضافه کرد: از ابتدا تا پایان 9 ماهه سال جاری ارزش ریالی پروندههای تخلفات صنفی و غیر صنفی به 18 هزار و 815 میلیارد ریال رسیده است.
وی عنوان کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیرصنفی، صنعتی و تولیدی و خدماتی استان از ابتدای سال تا پایان آذرماه مجموعاً به تعداد 71 هزار و 453 مورد بازرسی انجام شده است.
جوی ادامه داد: از این تعداد بازرسی، 49 هزار و 136 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی انجام و تعداد 17 هزار و 277 مورد از بازرسیها مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی و تعداد 5 هزار و 39 مورد مربوط به بازرسی از واحدهای خدماتی میباشد.
سرپرست اداره کل صمت آذربایجان غربی اعلام کرد: در 9 ماهه گذشته تعداد 7 هزار و 600 فقره پرونده تخلف جهت رسیدگی و صدور رأی نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده که در همین بازه زمانی 522 صورتجلسه کشف کالای قاچاق تحریر گردیده و شاهد رشد 35 درصدی در این شاخص نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته هستیم.
جوی گفت: بیش از 16 هزار شکایت از طریق سامانه 124 در بازه زمانی 9 ماهه سال جاری ثبت گردیده و به تفکیک تماس تلفنی و صندوق پستی پیام گیر و یا شکایات کتبی حضوری بوده که به اداره کل صمت استان واصل شده است.
وی خاطر نشان کرد: بیشترین میزان شکایات دریافتی در حوزههای آرد و نان و مواد پروتئینی و غذایی و لوازم خانگی و خدماتی و خودرویی بوده است.
کد خبر 6341439
-
چهارشنبه ۱۹ دي ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲:۴۴
-
۵ بازديد
-
-
پیام آذری
لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/781799/