بیمه پاسارگاد؛ سرافراز در تولید علم
مقالات
بزرگنمايي:
پیام آذری - به گزارش ، مقاله «تاثیر هوش مصنوعی بر مشخصه های رفتاری مشتریان در صنعت بیمه» به قلم همکاران منطقه 5 بیمه پاسارکاد در سی ویکمین همایش بیمه و توسعه پذیرفته و موفق به دریافت گواهی نامه پذیرش مقاله شد.
مقاله « تاثیر هوش مصنوعی بر مشخصه های رفتاری مشتریان در صنعت بیمه » با تلاش راضیه بنی هاشمی و محمد حسین قاسمی در سی یکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه ارایه و موفق به پذیرش و چاپ به صورت پوستر شد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
همچنین بخوانید رکوردزنی بیمه پاسارگاد در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی چکیده مقاله
استقرار هوش مصنوعی (AI) در چند سال گذشته در چندین زمینه شتاب گرفته است و تمرکز زیادی بر روی پتانسیل آن گذاشته شده است. هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر هوش مصنوعی و صنعت نسل 4 بر مشخصه های رفتار مشتری در صنعت بیمه است. روش پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی پیمایشی است، روش گردآوری داده ها به صورت کتابخانه ای و میدانی با ابزار پرسشنامه استاندارد می باشد، جامعه آماری مشتریان شرکت بیمه پاسارگاد می باشند، حجم نمونه براساس فرمول کوکران 384 نفر تعیین گردید، نتایج حاصل از معادلات ساختاری با نرم افزار اسمارت پی ال اس نشان داد که جنبه اقتصادی، فردی، اجتماعی، روانی بر تمایل خرید، پذیرش، نیاز برای شناخت تأثیر مثبت دارد.
-
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵:۰۳
-
۳۲ بازديد
-
-
پیام آذری
لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/767838/