سرافرازی بیمه پاسارگاد در حوزه علم و دانش
مقالات
بزرگنمايي:
پیام آذری - به گزارش ، مقاله «تاثیر بازاریابی تجربی و کیفیت خدمات در ایجاد رضایت مشتری برای افزایش وفاداری مشتریان در شرکت بیمه پاسارگاد» با تلاش همکاران بیمه پاسارگاد در همایش ملی بیمه و توسعه موفق به دریافت لوح و تندیس جشنواره شد.
به همت مدیریت عمر و تامین آتیه مقاله تهیه شده با عنوان “تاثیر بازاریابی تجربی وکیفیت خدمات در ایجاد رضایت مشتری برای افزایش وفاداری مشتریان درشرکت بیمه پاسارگاد” در سی و یکمین همایش ملی بیمه و توسعه پس از طی مراحل داوری علمی به عنوان مقاله پوستر پذیرش ودر کتاب چکیده مقالات و مجموعه مقالات به چاپ رسید.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
همچنین بخوانید نیم نگاهی به بیمه پاسارگاد به بهانه روز ملی بیمه(+ موشن گرافیک) همچنین ایده همکار این مدیریت نیز با عنوان”بیمه نامه مراقبت” به عنوان ایده برتر موفق به دریافت لوح وتندیس همایش شده است
-
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷:۰۴
-
۲۴ بازديد
-
-
پیام آذری
لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/766232/