بیش از 95 درصد دفاتر پیشخوان خدمات دولت آذربایجانغربی رتبه یک ارزیابی را کسب کردند
گفتگو
بزرگنمايي:
پیام آذری - مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات آذربایجانغربی گفت: در نهمین دوره ارزیابی و رتبهبندی دفاتر پیشخوان دولت، 95.1 درصد از دفاتر استان آذربایجان غربی بالاتر از میانگین کشوری رتبه یک و 4.9 درصد رتبه دو را کسب کردند.
قاسم جلیلینژاد در گفتوگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجانغربی با اشاره به انجام ارزیابی دفاتر پیشخوان دولت در شش ماهه اول سال 1403 اظهار کرد: در این دوره 531 دفتر پیشخوان دولت در سراسر استان آذربایجانغربی ارزیابی شده که از این تعداد 505 دفتر رتبه یک، 26 دفتر رتبه دو را به دست آوردهاند.
وی افزود: تعداد دفاتر دارای رتبه یک استان آذربایجانغربی در ارزیابی شش ماهه اول سالجاری در مقایسه با میانگین کشوری 8 درصد بیشتر است.
مدیرکل ارتباطات و فناوریاطلاعات آذربایجانغربی توزیع عادلانه خدمات در دفاتر، ارتقای کیفیت ارائه خدمات، تشویق دفاتر به ارتقای جایگاه، ایجاد روحیه پویایی و رقابت برای ارائه خدمات با کیفیت بهتر به خدمات گیرندگان، دستهبندی ارائه خدمات دستگاهها بر اساس رتبهبندی و نظر دستگاه خدمت گیرنده، ایجاد بستر ارتباطی الکترونیکی بین رگولاتوری و دفاتر پیشخوان دولت با توجه به گستره جغرافیایی حوزه فعالیت در سطح کشور را از جمله اهداف ارزیابی و رتبهبندی دفاتر پیشخوان خدمات عنوان کرد.
جلیلینژاد ضمن اشاره به فرایند ارزیابی دفاتر تصریح کرد: ارزیابی دفاتر بر اساس شاخصهای پیشبینی شده در مصوبه 2-353 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با عنوان "اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی، پس از خود اظهاری دفاتر در سامانه الکترونیکی ارزیابی و رتبهبندی، بررسی و تأیید امتیازها و مستندات ارائه شده در ادارات کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مناطق نهگانه انجام شده است.
کد خبر 807873
-
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱:۰۳
-
۱ بازديد
-
-
پیام آذری
لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/748591/