اینستاگرام و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا: آیا شبکه های اجتماعی سرنوشت انتخابات را تعیین می کنند؟
اجتماعي
بزرگنمايي:
پیام آذری - به گزارش خبرنگار بین الملل ایونا به نقل از مشرق نیوز,میثم رمضانعلی، فعال فضای مجازی در توئیتر نوشت:
به گزارش نیوز ویک، کمپین کامالا هریس در یک بازه سه ماه حدود 55 میلیون دلار به اینستاگرام پول داده تا 36 هزار پست تبلیغی در اینستاگرام برای هریس منتشر شود.
در همین بازه، کمپین دونالد ترامپ 6 میلیون دلار برای 5 هزار آگهی تبلیغاتی خرج کرده است.
بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود. کاندیدای پیروز انتخابات ریاست جمهوری به چقدر رای نیاز دارد؟ بخوانید انتخابات اینستاگرامی؛ هریس با بودجهای کلان به دنبال پیروزی
رقابت انتخاباتی در آمریکا به عرصه اینستاگرام کشیده شده است. طبق گزارش نیوز ویک، کمپین کامالا هریس در یک بازه زمانی سه ماهه، مبلغ هنگفت 55 میلیون دلار را صرف انتشار 36 هزار پست تبلیغاتی در اینستاگرام کرده است. این در حالی است که کمپین دونالد ترامپ در همان بازه زمانی، تنها 6 میلیون دلار برای 5 هزار آگهی تبلیغاتی هزینه کرده است. این تفاوت فاحش در هزینه تبلیغات، نشان از اهمیت بالای اینستاگرام در انتخابات آمریکا و تلاش کاندیداها برای جذب رای از طریق این پلتفرم دارد.
-
چهارشنبه ۹ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰:۰۶
-
۳ بازديد
-
-
پیام آذری
لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/745823/