پیام آذری

آخرين مطالب

پرسپولیس خوشحال، گاریدو عصبانی! اجتماعي

پرسپولیس خوشحال، گاریدو عصبانی!
  بزرگنمايي:

پیام آذری - به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا به نقل از"ورزش سه"، ستاره‌های پرسپولیس در غروب شرجی دوحه هتل لاسیگا را به مقصد جاسم بن حمد ترک می‌کنند، لحظاتی پیش از آنها گاریدو با همراهی کاپیتان محبوبش از تویوتای آخرین مدل پیاده شدند تا وارد سالن نشست مطبوعاتی شوند. این آغاز ملاقات خبرنگاران و خوان کارلوس بود که تا پایان شب هم به طول انجامید، جایی که آنها تمام تلاش خود را برای شکار لبخند سرمربی اسپانیایی انجام دادند.
تمرین تیم پرسپولیس برخلاف دو جلسه قبلی که در زمین شماره دو السد برگزار شد، این بار در استادیوم جاسم بن حمد به انجام می‌رسید و سر و شکل رسمی‌تری داشت. چمن سبز و یکدست این استادیوم با تهویه فوق‌العاده، ستاره‌های پرسپولیس را سر شوق آورده بود و گاریدو نیز با همین دیسیپلین همیشگی تلاش داشت تا کار خود را پیش ببرد.
این گزارش خبرنگار ما از دیده‌های او در استادیوم جاسم بن حمد است، گزارشی که شما را به نقطه جنوب غربی حاشیه خلیج فارس، نقطه استقرار ستاره‌های پرسپولیس می‌برد: گزینه جدی برای مربی گری در استقلال و پرسپولیس بخوانید
* امید عالیشاه برخورد گرمی با خبرنگاران دارد و به آنها برای ورود به دوحه خوشامد می‌گوید. او هم از گرمای قطر به تنگ آمده اما در عین حال انگیزه زیادی را هم برای بازگشت نشان می‌دهد.
* گاریدو چهار دقیقه زودتر به سالن نشست مطبوعاتی می‌آید و افسر رسانه از او می‌خواهد تا پشت در بماند. این موضوع خشم سرمربی پرسپولیس را به دنبال دارد و او معتقد است منعی برای شروع کنفرانس مطبوعاتی وجود ندارد.
* با این حال مسئول امور بین‌الملل پرسپولیس از گاریدو می‌خواهد تا دقایقی صبر کند و او نیز علی‌رغم بی‌میلی، این مسئله را می‌پذیرد. حالا زمانی است که سرمربی پرسپولیس در طبقه دوم استادیوم جاسم بن حمد با عالیشاه خلوت و برای دقایقی با او گفتگو می‌کند - یک گفتگو خیلی خیلی خیلی خصوصی.

پیام آذری

* خبرنگاران قطری از تعداد بالای همراهان ایرانی پرسپولیس تعجب کردند. در حالی که نشست سرمربی و بازیکن السد با 4-5 خبرنگار برگزار شده بود، حالا چهار عضو رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس و همچنین چهار خبرنگار و عکاس اعزامی، سالن را تحت‌تاثیر خود قرار دادند. پیام امیدوارکننده علی قلی‌زاده به باشگاه پرسپولیس بخوانید

پیام آذری

* کنفرانس گاریدو و عالیشاه بعد از سوالات خبرنگاران ایرانی با یک سوال روزنامه‌نگار الجزایری به زبان فرانسوی به پایان می‌رسد؛ مکالمه کوتاه گاریدو و این خبرنگار در مورد الکسیس گندوز و همچنین انتخاب ایران بعد از تونس، مصر و مراکش، با پاسخ سریع گاریدو همراه می‌شود و او با تمجید از دروازه‌بان تیمش به سرعت سالن را به مقصد رختکن ترک می‌کند.
* بازیکنان پرسپولیس در استادیوم جاسم بن حمد حضور دارند. سروش رفیعی به نفرات جوان‌تر ملحق شده و با آنها تنیس، فوتبال بازی می‌کند و روپایی می‌زند. سبیل‌های سروش لنز دوربین عکاسان را به سمتش می‌چرخاند.
* مسئول باشگاه السد با یک پیراهن سفید به سوی مدیر پرسپولیس می‌رود و افشین پیروانی را با پیراهن شماره پنج و درج نامش در پشت لباس سورپرایز می‌کند. افشین پیروانی: «کاش خودمون یاد بگیریم!»

پیام آذری

* کریم باقری در اولین تجربه دستیاری گاریدو به بازیکنان پرسپولیس ملحق شده و آنها را در راندو همراهی می‌کند. برخورد با او دقیقا طوری است که چند هفته پیش تیتر زدیم: «آقا کریم به خانه‌اش برگشته.» آزادی آماده نیست؛ تیم پرسپولیس در قلعه حسن خان به میدان می‌رود بخوانید

پیام آذری

* افسر سختگیر ای اف سی (البته طبق پروتکل) اجازه تصویربرداری به خبرنگاران ایرانی نمی‌دهد و معتقد است که حق پخش این مسابقات به رسانه‌های ایرانی اعطا نشده است. البته روی سکو افراد زیادی برای فیلمبرداری حضور دارند و عملا تلاش برای متوقف کردن آنها به نتیجه خاصی نمی‌رسد.
* پیروانی درخواست مصاحبه الکاس را بی‌پاسخ نمی‌گذارد و با تلویزیون معروف قطری صحبت می‌کند. این در حالی است که گاریدو از بازیکنانش می‌خواهد گرم کردن با توپ را کنار بگذارند و دوربین زمین نرم دوی کنند.
* این در حالی است که چند بازیکن پرسپولیس دچار مصدومیت هستند و سوالات در مورد ترکیب پرسپولیس افزایش پیدا می‌کند و احتمالا تغییرات بیشتری اعمال خواهد شد.

پیام آذری

* لوییز هوادار ایرلندی معروف پرسپولیس از بریتانیا به قطر آمده تا این بازی را در استادیوم جاسم بن حمد تماشا کند. او با موهای بور و لهجه غلیظ و پیراهن پرسپولیس، همه را به سمت خود می‌کشاند و با بازیکنان عکس یادگاری می‌گیرد. تیم فوتبال پرسپولیس؛ اسیر طوفان پاییزی پاختاکور بخوانید
* با پایان 15 دقیقه ابتدایی تمرین، افسر رسانه ای اف سی از خبرنگاران خواست تا استادیوم جاسم بن حمد را ترک کند. با اطمینان گاریدو از ترک اهالی رسانه، کاورها بین بازیکنان پخش می‌شود و ترکیب احتمالی پرسپولیس بیرون می‌آید.
* حتی در 45 دقیقه باقی‌مانده تمرین هم خبری از لبخند گاریدو نیست. او با چهره جدی و مصمم، نکات مختلف را به بازیکنانش گوشزد می‌کند. نظم و انضباط در تیم او حرف اول را می‌زند.

پیام آذری

* امید عالیشاه اولین بازیکنی است که رختکن تیمش را ترک می‌کند. حدود 15 هوادار در بیرون انتظار او را می‌کشند تا عکس یادگاری بگیرند، عالیشاه هم کسی نیست که به آنها پاسخ منفی بدهد.
* کریم باقری و سیدجلال حسینی با یکدیگر صحبت می‌کنند و بگوبخند جالبی دارند. رشوه در پرسپولیس! ماجرای اخراج مسئولان این باشگاه چیست؟ بخوانید

پیام آذری

* گاریدو بعد از ترک رختکن برای دقایق طولانی با حسین بادامکی به صحبت نشست. او نزدیک‌شدن هیچکس را برنمی‌تابید و در یک جلسه شخصی، نکاتی را به بادامکی انتقال داد.
* لوییس هوادار ایرلندی، پیراهن سروش رفیعی را بیرون می‌آورد تا با او عکس یادگاری بگیرد. گولسیانی خود را به صحنه می‌رساند: «سروش این لباس فیکه، فردا یه لباس اورجینال بده!»
* محمد خدا بنده‌لو می‌گوید: «پرسپولیس همینه، همه جای دنیا طرفدار داریم. امیدوارم السد رو ببریم و بتونیم خوشحالشون کنیم.»
* درخواست برای بلیت این بازی از سوی ایرانیان مقیم دوحه ادامه دارد اما باشگاه پرسپولیس بلیتی برای اعطا به آنها ندارد و این موضوع را به تهیه اینترنتی ارجاع می‌دهد.
* بازیکنان پرسپولیس با شادابی و نشاط خاصی تمرین را دنبال کردند و در بیرون استادیوم هم مشغول بگو بخند هستند.

پیام آذری


* اتوبوس سفیدرنگ پرسپولیس در حالی مقابل باشگاه جاسم بن حمد پارک کرده که در عکس اصلی این استادیوم، تصویر مرتضی پورعلی‌گنجی با پیراهن السد نیز وجود دارد.
* کاروان پرسپولیس سرانجام در حوالی ساعت 20:30 استادیوم را ترک می‌کند و به هتل مجلل خود بازمی‌گردد. گاریدو از بازیکنانش می‌خواهد متمرکز باشند و برای جلسه دوشنبه آماده شوند، سپس در حرکت به سمت استادیوم هم امیدوار باشیم که لبخند گاریدو را سرانجام شکار کنیم!

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/740987/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ماجرای زیرزمینی که در آن به سلبریتی ها تجاوز می شد/ پای بیانسه و جنیفر لوپز هم باز شد/ زن مرموزی که برای دیدی کارگر جنسی استخدام می کرد، کیست؟

ببینید : چشم نوازی آرامگاه پسر پوریای ولی

ویدیو: گل السد به پرسپولیس توسط متئوس

برف به اردبیل رسید + فیلم

قیمت سکه 1 آبان 1403 | قیمت سکه امروز سه شنبه 1403/8/1

غذای مصری که وزیر خارجه ایران در سفر به قاهره خورد چه بود؟+طرز تهیه

وضعیت اقتصادی ضعیف اکثر آمریکایی‌ها

ترامپ: مشکلی از نظر هوشیاری ندارم!

تصاویری از جلوه های زیبای برف در محور زندانه به خلخال

پرواز شاگردان اسکو به سمت دوشنبه

ادعای ترامپ: من نیازی به تست هوش ندارم و تا 80 سالگی فاصله دارم

ترامپ: من نیازی به تست هوش ندارم و تا 80 سالگی فاصله دارم

کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ و کامالا هریس (تصاویر)

نقشه خاورمیانه جدید با کیفیت بالا را از اینجا دانلود کنید

دعوت بانوان رکابزن آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی

برف و کولاک وارد تهران شد/ سوز سرما پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه در این استانها

بارش نخستین برف پاییزی در گیلان، محور پونل به خلخال+ فیلم

محور اسالم به خلخال سفید پوش شد

تخصیص 5 میلیون متر مکعب آب سد مهاباد برای کشت پاییزه

(ویدئو) جشن تولد کامالا هریس در کلیسا

باید مشخص کنیم سمت جبهه حق هستیم یا جبهه باطل؛ راه میانه‌ای نیست

جشن تولد کامالا هریس در کلیسا (ویدئو)

20 غذای سنتی آذربایجان‌غربی ثبت ملی شد

بارش شدید باران و برف در راه است

پیش‌بینی برداشت یک میلیون و 200 هزار تن سیب درختی در آذربایجان‌غربی

بارش نخستین برف پاییزی در آذربایجان‌شرقی

پیرمردی که همۀ پس‌اندازش را به هوافضای سپاه داد

فیلم/ برش نخستین برف پاییزی در اردبیل

حادثه رانندگی در محور مرگنلر به چایپاره

امدادرسانی اورژانس ارومیه به مصدومین حادثه تصادف در جاده سنتو

حادثه رانندگی در محور ارومیه به سرو

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه در آذربایجان‌غربی

رونمایی از مجموعه مستند‌های روایت سرو در شیراز

احداث 2 ساختمان اداری توسط راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

توجه ویژه به ورزش بانوان در فرهنگسراها

تشدید بارش‌ها در نیمه‌ی جنوبی آذربایجان‌غربی

اجرای رزمایش واکنش در شرایط اضطرار در محدوده انبار نفت مرکزی ارومیه

پلیکان‌های مهاجر مهمان تالاب سولدوز نقده

بازیکنان پرسپولیس پس از شکست مقابل السد در لیگ نخبگان آسیا بدون مصاحبه ورزشگاه را ترک کردند

تزریق واکسن تب برفکی برای بیش از یک میلیون راس دام در آذربایجان‌شرقی

آلمانی‌ها کامالا هریس را ترجیح می‌دهند

احیای دریاچه ارومیه نیازمند سهیم کردن مردم در تصمیم گیری هاست

پیرمردی که همه پس‌اندازش را تقدیم هوافضای سپاه کرد

63 درصد جمعیت آذربایجان ‌غربی تحت پوشش بیمه سلامت هستند

وضعیت هوا فردا سه شنبه 1 آبان ماه چگونه است؟

14 طرح ورزشی در آذربایجان‌غربی افتتاح شد

استاندار: احیای دریاچه ارومیه نیازمند مشارکت مردم در تصمیم گیری‌ها است

کشت 410هزار هکتار از دیم زارهای آذربایجان‌غربی در طرح جهش تولید

رقابت 2 هزار بسیجی در مسابقات قرآن کریم در میاندوآب

مراسم گرامیداشت خیر حوزه سلامت آذربایجان شرقی در تبریز