پیام آذری

آخرين مطالب

مردم کشورمان از ناترازی انرژی در بخش‌های مختلف کشور ناراضی اند گفتگو

  بزرگنمايي:

پیام آذری - خبرگزاری آریا - نماینده مردم میانه در مجلس گفت: ما از ناترازی انرژی در بخش‌های مختلف کشور از اینکه در قالب مالیات پنهان سالیانه چند درصد از دارایی‌های شان را به نام تورم از دست می‌دهند، ناراضی اند.
به گزارش خبرگزاری آریا، مریم عبداللهی در نشست علنی صبح امروز(یکشنبه، 29 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: جغرافیایی این سرزمین مقدس در جهان پهناور کنونی عزیز امت اسلامی و مورد توجه جهانیان است و این جز به واسطه عنایات خاص الهی که شامل این خاک بوده با هست و هدایت‌های رهبری فرزانه که در بزنگاه های حساس و بحرانی نه تعلل را جایز می‌داند و نه شتاب‌زدگی در تصمیم‌گیری را میسر و محقق نمی‌شد.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمعه با شکوهی که از طی مراسمی به مناسبت شهادت سید مقاومت آغاز و با اقامه نماز به امامت رهبرمان پایان یافت، اجتماعی عظیم از انسان‌ها مؤمنی بود که مثل همیشه در شرایط سخت و پیچیده منطقه پشت یک رهبر برای ایران به نماز ایستاده‌اند و جلوه ای بی بدیل از قدرت اسلام سیاسی را با ندای الله‌اکبر أشهد أن لا إله إلا الله و أشهد أن محمدا رسول الله به گوش جهانیان رساندند.
وی افزود: مگر می‌شود در یک روز همه چیز با هم باشد که بود. شکوه، عظمت، اقتدار، وفاق ملی و غرور،« لا تحزن إن‌الله معنا».« ما زنده به آنیم که آرام نگیریم، موجیم که آسودگی ما عدم همه ما است» آنچه امروز در اقصی نقاط جهان از جنایت‌های این رژیم اشغالگر می‌بینیم، با موضع‌گیری‌ها و واکنش‌های سیاست‌مداران جهان همخوانی ندارد. جای مردان سیاست به نشان این درخت تا هوا تازه شود.
این نماینده مجلس در دوره دوازدهم بیان کرد: مردم ما از ناترازی انرژی در بخش‌های مختلف کشور از اینکه در قالب مالیات پنهان سالیانه چند درصد از دارایی‌های شان را به نام تورم از دست می‌دهند، از سیستم آموزشی به دور از عدالت کنونی که در قالب مدارس و چه در بحث کنکور و آموزش عالی از روال و نحوه گزینش نیروی انسانی و فرآیند ارزشیابی موجود، از نبود پرورش صحیح، استعداد یابی دقیق و تربیت نیروی انسانی، از فاصله فاحش درآمدی در مناصب و جایگاه‌های مختلف کشور ناراضی‌اند و رنج می‌برند.
عبداللهی اضافه کرد: ما دچار عدم تعادل در برقراری توازن میان واقعیات جامعه امروزی و ساختار فرهنگی و سنتی مان هستیم. عدم تناسب بخشی در حوزه فضای حقیقی و مجازی کشور آسیب‌های جدی را به ساختار اجتماعی مان تحمیل کرده است درحالی‌که اینها در امتداد هم و به صورت متوالی و طی یک فرآیند در جهت تکوین فرهنگ بومی بایستی به کار گرفته شود.
نماینده مردم میانه در مجلس افزود: از جهت تعدد و تکثر ارگان‌های ذی‌ربط ،عدم پیوستگی ارکان مختلف در حال توسعه آشفتگی‌های ذهنی و بها دادن به رفتار با محوریت ریا و تظاهر هستیم بدون آنکه خود متوجه آن باشیم. ما در این سرزمین دو یار دیرین داریم یکی اسلام و دیگری ایران که بایستی این دو را پیوسته و در کنار هم و همراه هم داشته باشیم و در مسیر اعتلای این دو قدم برداریم. ایران هیچ کم ندارد. ایران اندیشه‌ای همراه با احساس مسئولیت می‌خواهد.
وی اضافه کرد: حوزه انتخابیه ام دروازه آذربایجان است. بزرگ‌ترین شهرستان شمال غرب کشور با بیشترین تعداد روستا در استان آذربایجان شرقی بوده و اینجا بلحاظ سرزمینی حلقه اتصال زمینی و ریلی استان‌های زنجان و اردبیل و آذربایجان شرقی است. همه اینها مؤید فرصت‌ها و ظرفیت‌های ما است.
این نماینده مردم در مجلس دوازدهم بیان کرد: فاصله 55 کیلومتری از آزادراه تهران به تبریز و عدم توسعه راه‌های مواصلاتی شهرستان به‌عنوان تهدید و تسریع در اتمام پروژه تعریض محور میانه – سرچم، آغاز به کار عملیات اجرایی پروژه چهار بانده کردن محور میانه - بستان‌آباد، اتمام پروژه راه‌آهن میانه – اردبیل، تکمیل پروژه راه میاندوآب – میانه – فومن، تعیین تکلیف آب‌گیری سد شهریار، تسریع در استقرار ادارات مورد نیاز در مرکز شهرستان ترکمانچای و ارتقا ساختار اداری و سازمانی نهادها و ارگان‌های موجود، ادغام و توسعه فازهای فولاد آذربایجان، اجرای کامل پروژه پایاب سد آیدوغموش و توسعه آن، توجه ویژه به بخش معادن و تقویت و توسعه شهرک‌های صنعتی، حل مشکل آب شرب شهر میانه به واسطه تسریع در اتمام پروژه سد گرمیچای شهر آق کند و روستاها دارای تنش آبی، تسریع در روند ساخت ایستگاه راه‌آهن و مرکز جامع منتخب شبانه‌روزی ترکمنچای و همچنین مورد توجه جدی قرار دادن ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی، تاریخی و گردشگری از مطالبات این مردم عزیز است.
نماینده مردم میانه در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: رفع موانع تولید و فراهم نمودن شرایط توسعه فراگیر و پایدار با ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی و صنعتی و ترانزیتی تنها شرط برون‌رفت از وضعیت کنونی شهرستان‌های میانه و ترکمنچای می‌باشد که با همدلی و هم افزایی همه خادمین صدیق نظام و مشارکت مردم ممکن خواهد بود./
پایان پیام

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/740524/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فوری/ لبنانی ها بیروت را ترک کردند + فیلم

فیلم کار کردن ترامپ در مک‌دونالد/ اظهار نظر درباره هریس +ویدیو

پیشنهاد جدید به نکونام پس از ترک استقلال

کمک میلیاردی بانوی تبریزی به جبهه مقاومت +عکس

مهاباد در شبانه روز گذشته گرمترین شهر آذربایجان‌غربی بود

صدور بیش از 3 میلیون تن کالا از آذربایجان‌غربی به خارج از کشور

استایل شلخته الناز شاکردوست در یک جشنواره/ عکس

افتتاح سه زمین ورزشی در بخش خلیفان

فوری/ مردم بیروت را ترک کردند + فیلم

ترانه‌های تفنگ در مراغه روی صحنه رفت

درخواست ترامپ از زنان طرفدارش: شوهران خیکی‌تان را از روی کاناپه بلند کنید و ببرید رای بدهند

رحیم سرهنگی از ساخت 58 کلاس درس از ابتدای سال 1402 تاکنون در کیش خبر داد

«بهنام جو» استاندار قم شد + سوابق

جمع‌آوری 11 تن زکات مستحبی سیب در سلماس+ عکس

عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره در مهاباد آغاز شد

آغاز هشتمین المپیاد ورزشی زندانیان زندان‌های آذربایجان‌غربی

سوپرگل دیدنی ماریو انگلس، بازیکن آلمانی هراکلس مقابل آژاکس از میانه میدان

ذهن «کاملا هریس» یک لحظه هنگ کرد و از پاسخ به دانشجو فرار کرد | گیجی کاندیدای دموکرات‌ها و شیوه برخورد با فرد پرسشگر را ببینید + فیلم

برگزاری جشنواره اتفاق در سیستان‌بلوچستان

هشدار اسرائیل به ساکنان جنوب بیروت: خانه‌ های خود را ترک کنید

هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی در 5 استان | وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها

33 هزار ناوگان باری از پایانه مرزی پلدشت تردد کردند

ضبط 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در ارومیه

6 نکته برای قدرتمند کردن حافظه کودک/ بچه‌ها را تشویق کنید آموخته‌های خود را آموزش دهند

گلایه امام جمعه پارس‌آباد از عدم استفاده از نخبگان در صنایع

جهنم دره بهشتی بیخ گوش قریس

احیای دریاچه ارومیه به کمک ماهواره خیام

مردم؛ گمشده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

اعتراف تلویحی هریس به جنایات اسرائیل

تجلیل مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی از خانواده شهید شبان + عکس

20 غذای سنتی آذربایجان غربی ثبت ملی شد

راهکارهایی برای حرف شنوی کودکان

خیام ناجی جدید دریاچه ارومیه

چابهار شاهراه ارتباطی آسیای میانه، قفقاز و اقیانوس هند

3 پرده از رقابت‌های انتخاباتی آمریکا

پیوستن 1100 دانشجوی جدید به جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

بشری خامنه ای؛ بیوگرافی و عکس های جدید از دختر رهبر انقلاب

کسب 20مدال المپیادهای علمی توسط دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی

خرید 250 هزار تن سیب صنعتی از کشاورزان آذربایجان غربی

اولین بانوی داور تبریزی جام باشگاه‌های والیبال نشسته آسیا را قضاوت خواهد کرد

کشورهای توسعه یافته جنایات غزه و لبنان را نادیده می گیرند

آتش سوزی در 10 هکتار از مراتع روستای گاومیشان بوکان

ذخیره بیش از 62 میلیون متر مکعب آب پشت دریاچه سد مهاباد

735 هزار تحت پوشش بیمه سلامت در استان اردبیل

اکبر بهنام جو کیست؟ + بیوگرافی و سوابق اجرایی

250 هزار تن سیب صنعتی در آذربایجان غربی خریداری شد

ایجاد باغ موزه دفاع مقدس در خوی

کشف 800 کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع در مراغه

محمد صادق معتمدیان کیست؟ + بیوگرافی و سوابق اجرایی

برخورد همزمان چهار دستگاه خودرو در ارومیه یک فوتی برجا گذاشت