پیام آذری

آخرين مطالب

«هریس» همچنان از «ترامپ» جلوتر است اجتماعي

«هریس» همچنان از «ترامپ» جلوتر است
  بزرگنمايي:

پیام آذری - به گزارش پایگاه خبری 598، تازه‌ترین نظرسنجی خبرگزاری رویترز و مؤسسه ایپسوس نشان می‌دهد که کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 با 3 درصد رأی بیشتر همچنان نسبت به دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری پیشتاز است.
نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که هریس با کسب 46 درصد آرای شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی پیشتاز است، در حالی که ترامپ 43 درصد آرا را کسب کرد.
در نظرسنجی ماه قبل هریس با اختلاف 6 درصد از ترامپ جلوتر بود.
کامالا هریس از زمان اعلام نامزدی برای انتخابات ریاست‌جمهوری پس از کناره‌گیری جو بایدن تاکنون در همه شش نظرسنجی رویترز / ایپسوس نسبت به ترامپ پیشتاز بوده است.
در تازه‌ترین تحولات مربوط به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، ایلان ماسک، میلیاردر مشهور آمریکایی و مالک شرکت‌های «تسلا»، «اسپیس‌ایکس» و همچنین رسانه اجتماعی «ایکس» که از حامیان سرسخت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 محسوب می‌شود، درباره شکست احتمالی وی در انتخابات و احتمال پیروزی کامالا هریس، رقیب ترامپ اظهارنظر کرد.
ماسک در گفت‌وگویی بلند با تاکر کارلسون، مجری مشهور آمریکایی که او نیز از حامیان ترامپ به شمار می‌رود، شرکت کرد. این مصاحبه روی «ایکس» منتشر شده است. کارلسون مصاحبه را با فرض شکست ترامپ و پیروزی هریس آغاز کرد و خطاب به ماسک گفت که «در این صورت به فنا می‌‎روی رفیق!»
ماسک نیز در واکنش با تأیید موضوع گفت: اگر او (ترامپ) ببازد، واقعاً به فنا می‌روم. فکر می‌کنی چند سال آب خنک بخورم؟ می‌توانم فرزندانم را ملاقات کنم؟ نمی‌دانم! یک‌بند درباره کامالا اراجیف می‌گویم و او را مسخره می‌کنم. اسمش را هم کامالا کوکی گذاشته‌ام.
منظور ماسک پیام جنجالی او در «ایکس» است که البته اندکی بعد از انتشار حذف شد. او در آن پیام گفته بود که هیچکس هریس را ترور نمی‌کند در حالی که ترامپ دوبار هدف ترور قرار گرفته است. وی در توضیح این پیام گفت: برخی تصور کردند که خواستار ترور او (کامالا) شده‌ام. البته هیچ دلیلی وجود برای ترور یک آدم کوکی وجود ندارد!
ماسک در ماه جولای و پس از نخستین سوءقصد به جان ترامپ در جریان گردهمایی وی در پنسیلوانیا، به طور رسمی از رئیس جمهور سابق آمریکا حمایت کرد.
میلیاردر آمریکایی همچنین تأیید کرد که با ترامپ درباره ریاست «کمیسیون بهره‌وری دولت» در دولت احتمالی وی، بحث و تبادل نظر کرده است. او پس از خریداری «ایکس»، عذر 80 درصد کارکنان این شرکت را خواست و مدعی شد که پس از این کار «عملکرد آن بهبود یافته است»!
ماسک پیش‌تر در گردهمایی مجدد ترامپ در محل نخستین ترورش، حاضر شد و با حمایت تمام‌قد از نامزد جمهوری‌خواهان، خونسردی او را در زمان ترور مورد تحسین قرار داد.
منبع : خبرگزاری مهر گزارش خطا 0 پسندیدم لینک کوتاه کپی لینک هریس ترامپ اخبار ویژه

پیام آذری

نامه دختر امام خمینی به رهبر معظم انقلاب/ با همه غصه‌هایی که با شهادت حاج قاسم و سید حسن نصرالله داریم، انقلاب اسلامی همچنان منبع خودباوری ملت خواهد ماند

پیام آذری

یک مقام آمریکایی به الجزیره گفت: با توجه به گفت‌و‌گو‌های صورت گرفته، فکر نمی‌کنیم پاسخ اسرائیل به ایران قریب‌الوقوع باشد/ به اسرائیل توصیه می‌کنیم که از حمله به زیرساخت‌های غیرنظامی ایران از جمله تاسیسات نفتی خودداری کند

پیام آذری

پاسخ مفصل مجری پاورقی به علی دایی که گفته بود مسئولان فقط به فکر غزه و لبنان هستند!

پیام آذری

فیلم/ راکت‌ هایی که یکی پس از دیگر به کریات شمونه اصابت کردند

پیام آذری

رابرت مرداک یهودی: «اگر مادر ایرانی را به لجن بکشیم همه چیز به لجن کشیده خواهد شد»

پیام آذری

پیام آذری

پیام آذری

پیام آذری

جدیدترین اخبار پربازدید ها مطالعه جدید درباره مکمل ویتامین دی و ارتباط آن با فشار خون، سطح کلسترول و انسولین شـام آخـر مادر و 3 دخترش در خانه همسایه دانشمندان راز تنظیم ساعت داخلی بدن را کشف کردند جسد مارادونا منتقل شد سوزش معده نشانه چیست ؟ این علامت نشان دهنده رفلکس معده‌ است بهترین زمان ورزش از نظر طب ایرانی اعدام 2 سارق مسلح در ملاءعام بهترین ساعت خواب و بیداری در فصل پاییز بدترین چیزی که می توانید برای صبحانه بخورید | بهترین مواد غذایی برای صبحانه کدام است؟ اعترافات پسری که دختر 16 ساله را آتش زد کلاهبرداری با سواستفاده از لقب کارآفرین بهترین روش کاهش وزن پایدار سوپرشارژ کردن سلول‌های بدن به مقابله با سرطان کمک کرد بهترین درمان کم خونی ! برگ‌ریزان زودهنگام با باغ وحش اضافه! میوه‌ای که ولعِ خوردن شیرینی را کاهش می‌دهد مرگ پیچیده دختری که از کوه پرت شد | شکایت پدر از خواستگار دخترش | چون زنم نشد، آزارش دادم و پرتش کردم این 14 عدد را به خاطر سلامتی تان یاد بگیرید این میوه ویروس معده را از بین می برد سیستم جنگ الکترونیک مورمانسک Murmansk BN چیست "وعده‌های صادق" آینده را با این خصوصیات بشناسید شکسته‌شدن دیکتاتوری رسانه جهان؛ از معجزات «طوفان‌الاقصی» و «وعده صادق» اعطای «نشان فتح» به سردار حاجی‌زاده، توسط فرمانده کل قوا روایت سفیر ایران در لبنان از اقدام تروریستی اسرائیل با استفاده از پیجرها تکلیف فرهاد مجیدی برای سرمربیگری استقلال مشخص شد سرانجام رای پرونده بیرانوند اعلام شد +جزئیات میزان مصدومیت ارونوف مشخص شد جنگ رسانه‌‌ای و طوفان‌الاقصی: تحلیل تکنیک‌های جنگ روانی حماس در 7 اکتبر صفحه اول روزنامه‌های یک‌شنبه 15 مهر ماه

پیام آذری

پیام آذری

شبکه های اجتماعی image/svg+xml کاربران توئیتری از وعده صادق 2 چه نوشتند؟ image/svg+xml دلیل جالب رسایی برای نرفتن به جنگ با اسرائیل image/svg+xml افشاگری حسین دهباشی ؛ سفر به نیویورک 12 نفره یا 184 نفره؟! image/svg+xml واکنش عضو شورا به اظهارت نماینده مجلس درباره تعلیق مصوبه کنکوری image/svg+xml عکس/ حقوق منتقدان دولت را قطع کنید! image/svg+xml سفارت ایران در بیروت: شایعات منتشر شده در مورد وضعیت بینایی آقای امانی عاری از صحت است

پیام آذری

پیام آذری

پر طرفدار ترین ها کیش و مات در برابر «فتاح» اشک‌های مرد اهل غزه در هنگام برخورد موشک‌های ایرانی به محور نتساریم تماس با ما درباره ما پیوند ها جستجو آرشیو آب و هوا اوقات شرعی خبرنامه نظرسنجی RSS تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به 598 است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. / طراحی و تولید: "ایران سامانه"

پیام آذری


لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/738720/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

عکس‌های عجیب یک اینفلونسر چینی با طالبان

تصادف پرشیا و پراید در محور مرگنلر به شوط با 6 مصدوم

آغاز به کار دومین نمایشگاه تخصصی شهر پایدار در کیش

برگزاری آیین گرامیداشت روز ملی روستا در جزیره کیش

گرامیداشت روز جهانی کودک در مهدکودک هاى کیش

آغاز ثبت‌نام حج عمره از امروز در اردبیل

تلاش آب‌وفاضلاب برای حل مشکل بوی بد خروجی شهر اردبیل

29 پروانه معدن در آذربایجان غربی صادر شد

«اسماعیل»

قیمت انواع حبوبات 18 مهر 1403

صدور و تمدید 101 فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل

قیمت سکه گرمی امروز چهارشنبه 18 مهر 1403

قیمت نقره امروز چهارشنبه 18 مهر 1403

رهاسازی بیش از 5 میلیون مترمکعب آب از سد گیوی

افتتاح دادگاه صلح دادگستری در شهرستان پارس آباد

اجرای طرح ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی در استان اردبیل

درخشش کاریکاتوریست اردبیلی در نخستین همایش ملی صلح و ورزش

پرواز مستقیم اردبیل استانبول راه اندازی می شود

امنیت جامعه مطالبه عموم مردم است

افزایش 15 درصدی مراسلات پستی در اردبیل

اولین مهرواره فرهنگی قاسم‌های زمان آغاز به کارکرد

ضبط و امحای 108 تن فراورده گوشتی غیرمجاز در اردبیل

سوخت مصرفی نیروگاه برق سبلان اردبیل 80 درصد افزایش یافت

توسعه زیرساخت‌های آموزشی و نمایشگاهی صنایع‌دستی اردبیل با هزینه بیش از 10 میلیاردی

دیدار فرماندار و اعضای شورای تأمین شهرستان پارس آباد با فرمانده انتظامی شهرستان

2 هزار و 275 مددجوی بهزیستی اردبیل کمک هزینه لوازم بهداشتی می‌گیرند

مراکز آموزش و نمایشگاه صنایع دستی اردبیل تجهیز شد

قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه 18 مهر 1403 / سکه امامی در کانال 48 میلیونی درجا زد

تلاش آب و فاضلاب برای حل مشکل بوی بد خروجی شهر اردبیل

طلای 18 گرم صعودی شد؛ سکه نزولی

قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه 18 مهر 1403

راه شهید مقاومت، همچنان پایدار است

طلای 18 عیار صعودی شد؛ سکه نزولی

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در استان اردبیل

علیرضا فتحی نیا، رئیس هیئت بسکتبال استان اردبیل شد

مصدومیت 6 تن در سانحه رانندگی در محور مرگنلر به شوط

برخورد قاطع با تخلیه کنندگان نخاله‌های ساختمانی در خوی

خشک شدن دریاچه ارومیه تبعات اسف‌باری خواهد داشت

«باغ کیانوش»؛ فیلمی که بچه‌ها دوستش دارند/ صداقت نسل تازه برای من لذت‌بخش است

فیلم | تولید فناورانه سامانه‌‌های هوشمند برای مبارزه با سرمازدگی محصولات باغی

احیای کامل دریاچه ارومیه امکانپذیر است؟

اشنویه، جزو شهرستان‎‌های تراز اول کشور در صدور احکام جایگزین حبس

نجات دریاچه ارومیه نیازمند نگرش سیستمی و اعتبار کافی است

پیش‌رویداد سرو‌های آسمانی در کرمان برگزار می‌شود

دیدار فرمانده سپاه نقده با خانواده شهیدان عزیز گلابی و قادر شادروان

«سعید تقی زاده» به جمع شاگردان کشاورز در کلینیک ایرانیان قم پیوست

نگاهی دوباره به «زن و بازیابی هویت حقیقی»

جلوگیری از ترک تحصیل 550 فرزند زندانیان گلستان

این‌روزا‌ها و بازگشت احسان خواجه امیری

کتاب پرفروش «دستاوردهای کامالا هریس» با صفحات خالی!