پیام آذری

آخرين مطالب

دیدار خبرنگاران تسنیم با فرمانده انتظامی آذربایجان‌ شرقی گفتگو

دیدار خبرنگاران تسنیم با فرمانده انتظامی آذربایجان‌ شرقی
  بزرگنمايي:

پیام آذری - خبرنگاران خبرگزاری تسنیم دفتر آذربایجان‌شرقی به‌بهانهٔ هفتهٔ نیروی انتظامی و برای تبریک و قدردانی از حافظان امنیت، با سردار سرتیپ دوم علی محمدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی دیدار کردند. - اخبار استانها -
به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، هفتهٔ نیروی انتظامی و قدردانی از تلاش‌های سبزپوشان غیور نیروی انتظامی بهانه‌ای شد تا اعضای تحریریه دفتر خبرگزاری تسنیم آذربایجان‌شرقی برای تبریک و قدردانی از حافظان امنیت، به دیدار سردار سرتیپ دوم علی محمدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی بروند.
سردار سرتیپ دوم علی محمدی، در دیدار با اعضای تحریریه خبرگزاری تسنیم در آذربایجان‌شرقی، ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله گفت: رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل با جنایات وحشی‌گرانه با بمباران مدارس، بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی دست به کشتار مردم مظلوم غزه و لبنان زده است.
وی با تأکید بر این‌که، رسانه زبان گویای همهٔ دستگاه‌ها ازجمله پلیس است، گفت: فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی ارتباط تنگاتنگی با رسانه‌ها دارد.
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: آنچه رسالت رسانه را قوی‌تر می‌کند، این است که اخبار را به‌موقع و به‌درستی به مردم انتقال دهد و در جهت تنویر افکار عمومی تلاش کند.
سردار محمدی، با اشاره به این‌که دنیای امروز، دنیای رسانه است، اظهار داشت: شعار امسال هفتهٔ انتظامی، "پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار" است که حاکی از تلاش پلیس برای پاسخ‌گویی به نیازهای جامعه است.
وی ادامه داد: باتوجه به تنوع نیازهای جامعه و در راستای ارائهٔ خدمات، لازم است پلیس از جهت سخت افزاری و نرم‌افزاری هوشمند باشد که پلیس انقلاب اسلامی باتوجه به معماری جدید فراجا و در راستای رسیدن به پلیس تراز انقلاب که مقام معظم رهبری در گام دوم آن را ترسیم کرده‌اند، قدم‌های بلندی برای هوشمندسازی این مجموعه برداشته است.
فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: برای اینکه پلیس، نقش خود را در امنیت داخلی و خارجی به بهترین نحو ایفا کند، ضلع محکم و رکن رکین آن، همراهی مردم است که باید مردم قانون‌مداری تربیت شوند و نقش رسانه در این خصوص ویژه‌تر است.
سردار محمدی با تأکید بر اینکه، رسانه‌ها باید در بعد آموزشی و فرهنگی بیشتر تلاش کنند، گفت: متأسفانه از مسئلهٔ آموزش و فرهنگ‌سازی توسط رسانه‌ها غفلت‌ شده و فعالیت رسانه‌ها به امر اطلاع‌سانی محدود شده است.
وی با اشاره به این‌که در اجرای قانون، هر ایرادی متوجه دستگاه‌ها نیست، گفت: ما به‌عنوان مجریان قانون، از جهت الزام به قانون نگاه می‌کنیم درحالی‌که اجراکنندگان قانون مردم هستند؛ برای مثال در مسائل راهنمایی و رانندگی، بخش عمدهٔ قانون، ناظر به اجرای قانون است و شهروندان هستند که باید به قانون عمل کنند.
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی، پلیس را نظم‌دهنده قانون دانست و گفت: بر این اساس، هرکس خلاف قانون عمل کند، ما به‌عنوان مجریان قانون با نظارت بر اجرای قانون با آن برخورد می‌کنیم.
سردار محمدی، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی از امن‌ترین کشورها و کانون امنیت و آرامش در منطقه است هرچند که دشمن در تلاش برای ناآرامی در کشور است.
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی ضمن قدردانی از تلاش خبرگزاری تسنیم برای نشر اخبار درست و به‌موقع در راستای حمایت از نیروهای نظامی و انتظامی ایران اسلامی، گفت: امیدواریم با همراهی شایسته، در انتقال عملکرد خوب و در نشر اخبار و فرهنگ‌سازی برای تربیت شهروندان قانون‌مدار نقش مؤثری داشته باشیم.
علی آقاییان، سرپرست دفتر استانی خبرگزاری تسنیم در آذربایجان‌شرقی، نیز ضمن تبریک هفتهٔ نیروی انتظامی به فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی، بر حمایت و همکاری رسانه‌های مطالبه‌گر از نیروهای نظامی و انتظامی تأکید کرد.
وی ادامه داد: جایگاه ویژهٔ رسانه در جهاد تبیین که موردتأکید مقام معظم رهبری است، رسالت اصلی و اساسی امروز رسانه‌های کشور است که باید در این راستا بکوشند.
سرپرست دفتر خبرگزاری تسنیم در آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: مطالبه‌گری و نقد منصفانه به دور از تخریب، یکی از نقش‌های مهم و تأثیرگذار رسانه در جامعه است که خبرگزاری تسنیم نیز در تلاش است تا به این مهم بپردازد.
ابوالفضل حمامی، عضو هیئت تحریریه خبرگزاری تسنیم آذربایجان‌شرقی نیز در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های فرماندهی مقتدر و مجموعه تلاش‌گر نیروی انتظامی در استان برای برقراری امنیت و آرامش، گفت: شعار هفتهٔ نیروی انتظامی با عنوان "پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار" دو مؤلفهٔ اساسی است که جامعه را به سمت قانون‌مندتر شدن حرکت خواهد داد.
وی با تأکید بر اینکه در جامعهٔ کنونی، نیاز است پلیس روزبه‌روز بیشتر هوشمندتر شود و مردم نیز خود را بیش از پیش، موظف به قانون بدانند، گفت:در این راستا، نیاز است که رسانه‌ها حامی اصلی پلیس و در ارتباط با فراجا باشند.
خبرنگار تسنیم در ادامه خاطرنشان کرد: خبرگزاری تسنیم با نشر به‌موقع و صحیح اخبار نظامی و انتظامی، قدردان تلاش‌های حافظان امنیت جمهوری اسلامی ایران است.
به‌گزارش تسنیم، سیزدهم تا بیستم مهرماه با عنوان هفتهٔ نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است.
هفته نیروی انتظامی، فرصتی برای گرامی‌داشت تلاش‌ها و ایثارگری‌های نیروهای انتظامی در راستای تأمین امنیت و نظم اجتماعی است که هرساله با شعارهای ویژه‌ای برگزار می‌شود.
این شعارها نه‌تنها نشان‌دهنده اهداف و رویکردهای پلیس در دوران کنونی، بلکه به نوعی یادآور اهمیت و نقش کلیدی این نیرو در ایجاد آرامش و امنیت در جامعه نیز هستند.
در سال‌های اخیر، شعارهای هفته فراجا همچون "پلیس مقتدر، مردم‌یار، امنیت‌آفرین" و "پلیس، خدمت‌گزار مردم، حافظ امنیت" به بیان روابط نزدیک میان پلیس و مردم و تعهد این نیرو به خدمت‌رسانی به جامعه اشاره داشته‌اند.

پیام آذری


انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/738128/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کسب رتبه سوم انجمن علمی دانشگاه تبریز

«ترامپ» جایگزین «جنسلر» را انتخاب کرد

اجتماع بزرگ «لبیک یا خامنه ای» در قزوین برگزار می شود

ترامپ: 7 اکتبر تقصیر بایدن و هریس بود

«این روزها» به زودی از احسان خواجه امیری

انتشار لیست شهرداری‌های متخلف توسط دیوان محاسبات

مأموران کمپ ترک اعتیاد، هنرمند نقاش را اشتباهی گرفتند

پسر گمشده بعد از 6 ماه در کمپ ترک اعتیاد پیدا شد!

ترامپ: مهاجران ژن‌های بد را وارد آمریکا کرده‌اند

شهرداری تبریز باید بدهی های خود را پرداخت کند

پایان خرید تضمینی گندم با عبور از مرز 20هزار تن در شهرستان هریس

مأموران کمپ ترک اعتیاد، اشتباهی مهمان مرد معتاد را بردند!

آلبوم «این روزها» از احسان خواجه امیری روانه بازار می‌شود

انتشار آلبوم احسان خواجه‌امیری پس از 6 سال

اجرای استانداردهای AFC و FIFA در استادیوم یادگار امام تبریز

آلبوم «این روزها» احسان خواجه امیری روانه بازار می‌شود

تفاوت قهوه ترک با سایر انواع قهوه‌ها

کامالا هریس: اسرائیل باید به تجهیزات لازم برای دفاع از خود در برابر ایران دسترسی داشته باشد

هادی العامری: آیات عظام خامنه ای و سیستانی بر حمایت از ملت لبنان و فلسطین تأکید می کنند

طراحی سامانه‌ای فناورانه برای پایش مناطق جنگلی سخت‌گذر

گنبد امامزاده عبدالله شهرری ترک خورد/عکس

برتری اندک هریس بر ترامپ در نظرسنجی‌های انتخاباتی

پیشتازی ترامپ در ایالت‌های چرخشی جنوبی

فرش کناره یا «گبه» هشترود به توجه نیاز دارد

هفت گزارش ترک فعل مدیران لرستان به سازمان بازرسی ارسال شد

معضلات اجتماعی با همکاری پلیس و جامعه کنترل می‌شود

رفع نواقص ورزشگاه یادگار امام تبریز و آمادگی برای مسابقات

ویدئو| سخنان آیت‌الله خامنه‌ای در سازمان ملل درباره زنان

ماسک: ترامپ ببازد به فنا می‌روم/ احدی «هریس» را ترور نمی‌کند!

نظرسنجی: هریس نمی‌تواند تغییری در آمریکا ایجاد کند

ائمه جمعه  عامل انسجام و همبستگی اجتماعی هستند

ترخیص آسان وسیله‌های نقلیه در آذربایجان شرقی در هفته فراجا

تصاویر/مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی

تقدیر رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از خدمات شرکت طلای زرشوران

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در 17 مهر

تثبیت مالکیت دولتی در یک هزار و 140 هکتار زمین ملی در آذربایجان‌غربی

استاندار آذربایجان شرقی : ائمه جمعه عامل انسجام و همبستگی اجتماعی هستند

نخستین زائران حج عمره از مهاباد به سرزمین وحی مشرف شدند

مقصر بهره‌برداری غیرمجاز از کویر «شوش قوم» کدام نهاد است؟

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر هوشمندسازی پلیس

نباید هیچ سرمایه گذاری از استان فراری شود

انتصاب مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی

عصر شعر «راز نصرالله» در آذربایجان غربی برگزار شد

توسعه گردشگری آذربایجان شرقی نیازمند مشارکت بخش خصوصی است

اخذ 1200 فقره سند مالکیت تک برگی در آذربایجان‌غربی

مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی منصوب شد

انتصاب مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی

اجرای طرح ترخیص خودرو‌های توقیفی در آذربایجان شرقی

نرخ بالای قبولی خودروهای سنگین در معاینه فنی آذربایجان غربی

آئین تکریم و معارفه مدیرکل جدید حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی