پیام آذری

آخرين مطالب

جمهوری اسلامی ایران تابلویی از آرامش است اجتماعي

  بزرگنمايي:

پیام آذری - جمهوری اسلامی ایران تابلویی از آرامش است
سردبیر روزنامه رای الیوم گفت: اعصاب ایران واقعا آرام است؛ اسرائیل تهدید و آمریکا همراهی می‌کند ولی ایران تابلویی از آرامش است در رفتار مقامات ایران اعتماد به نفس بالایی وجود دارد و کاملا به اوضاع مسلط است. 
به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه اینترنتی رای الیوم در یک فایل ویدئویی گفت: با وجود تهدید‌های گسترده اسرائیل و حمایت آمریکا خطبه‌های رهبرمعظم ایران ایت الله خامنه‌ای نشان داد ایران هیچ ترسی ندارد و کاملا به اوضاع مسلط است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی عطوان گفت: الان در منطقه آرامش قبل از طوفان حاکم است ما الان در انتطار یک طوفان بزرگ و بی سابقه‌ای هستیم که چه بسا همه معادلات منطقه و شاید همه جهان را تغییر دهد.
وی افزود: الان ممکن است در هرلحظه‌ای اسرائیل به پاسخ تکان دهنده ایران پاسخ دهد. پاسخ تکان دهنده ایران پایگاه‌های هوایی اسرائیل را نابود کرد. برخی می‌گویند این پاسخ نمایشی است. برادر! اسرائیل خود بدان اعتراف کرده است، بگذارید به خودمان و دوستانمان اعتماد داشته باشیم.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی عطوان گفت: می‌خواهم درباره سه موضوع یا بیشتر سخن بگویم؛ موضوع اول خطبه‌های آقای (آیت الله) علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب ایران است. آقای خامنه‌ای خطبه جمعه را با گرامی داشت سیدالشهدای (مقاومت) سید حسن نصرالله آغازکرد. سه چیز در ایران توجه مرا جلب کرد؛ درباره آمادگی ایران برای پاسخ اسرائیل به تفصیل سخن خواهم گفت.
وی تصریح کرد: اعصاب ایران واقعا آرام است. اسرائیل تهدید می‌کند و آمریکا هم همراهی می‌کند ولی ایران تابلویی از آرامش است. وزیرخارجه ایران به لبنان سفرمی کند، رئیس جمهور به دوحه سفر می‌کند و در نشست‌ها شرکت می‌کند و دوروز بعد برمی گردد، از همه مهمتر آقای (آیت الله) خامنه‌ای در یک فضای باز بالای منبر می‌رود و خطبه جمعه ایراد می‌کند. اینها رفتار آدم‌هایی نیست که ترس و دلهره و اضطراب داشته باشند. در این رفتار‌ها اعتماد به نفس بالایی وجود دارد.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی آقای (آیت الله) خامنه‌ای وقتی بالای منبر رفت و از شهید حسن نصرالله سخن گفت که در اوج قدرت و بیان و ابداع بود. مهمترین چیز این است که با ما عرب‌ها سخن گفت. با ما به زبان عربی فصیح سخن گفت که بخوبی به آن تسلط داشت. آیا در بین ما رئیس جمهور عربی وجود دارد که به زبان فارسی سخن بگوید و یا حتی به زبان انگلیسی و پاکستانی سخن بگوید؟ اگر هست به ما نشان دهید.
ایشان به زبان عربی سخن گفت و دلیل آن هم ساده است، زیرا ایشان از خاندان اهل البیت، علیهم السلام هستند. اینان از نسل رسول (ص) هستند. این یک مساله است که ما باید به آنها افتخار کنیم. آقای (آیت الله) خامنه‌ای در یک کلام گفتند جهاد فلسطینی‌ها و حزب الله و لبنانی ها اسرائیل را 70سال به عقب بازگرداند و گفت: مقاومت در غزه، جهان را متحیر کرد و به اسلام عزت داد. وی گفت: نابودی این رژیم خدمت به همه کشور‌های منطقه و جهان اسلام است. وی گفت دشمن شکست خورده است و تلاش می‌کند این شکست را با ترور و جنگ نسل کشی علیه مردم در سوریه و لبنان و فلسطین و عراق و یمن پنهان کند. ولی مهمترین نکته‌ای که گفت این است ما در ایران تعلل نخواهیم کرد و کوتاهی نخواهیم کرد و تا پیروزی بزرگ از مقاومت حمایت خواهیم کرد. گفت: ما باید کمربند‌ها را در امت اسلامی برای دفاع از این امت محکم ببندیم.
یعنی عملیات وعده صادق 2 چیزی نبوده است در واقع هشدار و پیام برای دشمن اسرائیلی درباره حوادث آینده بوده است. 
الان رهبران عرب متاسفانه حتی نمی‌توانند از اسرائیل انتقاد کنند، ترسو هستند، بخاطر ترس و وحشت مطلقا از لفظ دشمن برای اسرائیل استفاده نمی‌کنند. ما الان کشوری داریم که دفاع می‌کند و می‌گوید ما آماده ایم. کشوری که هرچه بگوید انجام می‌دهد. برخی‌ها مدام می‌گفتند پاسخ ایران کی هست؟ چرا ایران پاسخ نمی‌دهد؟ این هم پاسخ ایران. 
200موشک از ایران شلیک شد و در 14 دقیقه به عمق سرزمین‌های اشغالی رسید و مشخصا پایگاه‌های هوایی این رژیم را نابود کرد. چون برتری اسرائیل در نیروی هوایی است. هدف قراردادن پایگاه‌های هوایی از سوی ایران بررسی شده است و پیام آشکاری دارد. اسرائیل این جنگنده‌های پیشرفته را از آمریکا گرفته است آمریکا شریک اسرائیل در این جنگ است.
الان اسرائیلی‌ها می‌گویند ما میخواهیم ذخایر نفت ایران، چاه‌های نفت ایران، صنعت نفت ایران و تاسیسات هسته‌ای ایران را هدف قرار دهیم. من به صحبت‌های سرلشگر عبدالرحیم موسوی فرمانده ارتش ایران گوش دادم این مرد هرچه بگوید عمل می‌کند و دروغ نمی‌گوید. اسرائیلی‌ها دارند خسارت‌های خودشان را پنهان می‌کنند. این مرد بعد از ترور سید حسن نصرالله گفت ما پاسخ خواهیم داد و انتقام خواهیم گرفت و انتقام ما بسیار بزرگ خواهد بود. این مرد امروز گفت: ما پاسخ خواهیم داد و پاسخ ما تکان دهنده خواهد بود. اسرائیل چی دارد. اسرائیل سه نیروگاه سوخت دارد ولی ما یک قاره هستیم. وی گفت ما نیروگاه‌های برق اسرائیل را خواهیم زد. ما زیرساخت‌های اسرائیل را خواهیم زد. ما آب و برق و فرودگاهها و بنادر را خواهیم زد.
اسرائیل می‌گوید برای حمله به ایران از جنگنده‌های شبح استفاده خواهد کرد اینها جنگنده‌های اف 35 هستند. این جنگنده‌ها به روزرسانی شده اند و منبع سوخت بزرگتری دارند و همه مسافت از فلسطین اشغالی تا ایران را بدون سوختگیری در میانه راه طی می‌کنند. حال سوال این است وقتی این جنگنده‌ها اهداف خود را زدند می‌توانند برگردند و اگر برگردند آیا فرودگاه‌های سالمی برای نشستن وجود دارد؟ اگر فردا حمله‌ای از اسرائیل به ایران صورت بگیرد آیا فرودگاهی در اسرائیل سالم می‌ماند؟ موشک‌های هایپرسونیک ایرانی که در 14 دقیقه به اسرائیل رسیدند دهها بار سریعتر از جنگنده‌های اف 35 اسرائیل هستند. قبل از اینکه برگردند ایران پاسخ داده است. ایران میتواند همه پایگاه‌ها و فرودگاه‌های اسرائیل را نابود کند.
اما موضوع بعدی این است که الان این جنگنده‌های اسرائیلی از آسمان اردن و سعودی و عراق عبور خواهند کرد. ما از اردن می‌پرسیم شما گفتید هرجنگنده‌ای چه ایرانی و چه اسرائیلی از آسمان اردن عبور کند هدف قرار خواهید داد و سرنگون خواهید کرد. اگر جنگنده‌های اسرائیلی از آسمان اردن عبور کنند واقعا سرنگون خواهید کرد؟ آیا اصلا قدرت سرنگون کردن جنگنده‌های شبح را دارید؟ دیوانه حرف میزند و عاقل می‌شنود...
من می‌گویم اگر اسرائیل تاسیسات هسته‌ای ایران را هدف قرار ده این مساله به منزله پایان این رژیم خواهد بود.
الان جبهه‌ها بیشتر داغ شده است در جنوب لبنان نیرو‌های رضوان نفوذ زمینی اسرائیل در جنوب لبنان را متوقف کرده اند بیش از 20 افسر و نظامی اسرائیلی کشته شدند حدود 3 الی 5 تانک مرکاوا منهدم شد نمی‌توانند وارد لبنان شوند طبیعتا حمله هوایی انجام می‌دهند به شهر‌های مختلف در لبنان و در مقابل نیرو‌های حزب الله سرزمین‌های اشغالی را در شهرک‌های الجلیل الاعلی و صفد و کفرشوبا و ... با موشک هدف قرارمی دهند همه الجلیل الاعلی در آتش می‌سوزد هیچ فردی در این شهرک نیست همه فرار کردند. پس امور به شکل غیر عادی در حال پیشروی است.
در پایان می‌خواهم درباره جنایت اشغالگران در طولکرم سخن بگویم این یک جنایت بزرگ اسرائیل در این منطقه است حدود 20 انسان بی گناه و غیر نظامی را در طولکرم به شهادت رساندند اهالی کرانه باختری مرد هستند قبلا انتفاضه‌ای صورت گرفت که 4 سال اسرائیل را دیوانه کرد الان این انتفاضه شروع خواهد شد و شهر‌ها و روستا‌ها و اردوگاه‌ها علیه صهیونیست به پا خواهند خواست. الان اسرائیل به دلیل این جنایت‌ها بهای خونینی در یافا و تل آویو می‌پردازد عملیات‌های شهادت طلبانه در همین زمینه صورت می‌گیرد اگر اسرائیل می‌خواهد کشتار خود را به کرانه باختری منتقل کند خوش آمده است در نهایت خواهیم دید چه کسی بیشتر گریه خواهد کرد و کمتر خواهد خندید و روزگار بین ما قضاوت خواهد کرد.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/736540/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تغییر چهره «باران» سریال آوای باران بعد 11سال در 34سالگی

شباهت استاد علی نصیریان با هنرمند ژاپنی

تغییر چهره «هومن برق نورد و امیرحسین رستمی» در 54 و 48 سالگی/ عکس

چهار باب مدرسه هوشمند در ارومیه افتتاح شد

استخراج 7 هزار قطعه فسیل مهره‌داران در مراغه

میانگین نیروی پرستاری در آذربایجان شرقی پایین‌تر از کشور است

جزئیاتی تازه از طرح ساماندهی اتباع خارجی

نخستین تصویر از دانش‌ آموز فوت شده در مینودشت

ماجرای یک قتل هولناک خانوادگی در پردیس!

کارگاه منطقه‌ای آموزش کنترل و کاهش خودکشی

قیمت طلا 18 عیار، دلار و سکه امروز شنبه 14 مهر ماه 1403 | طلا به کدام سو رفت؟

برگزاری مراسم نمادین نذر عاطفه ها

قیمت سکه گرمی امروز شنبه 14 مهر ماه 1403 + قیمت طلا و سکه بهار آزادی

عملیات ارتش پاکستان علیه گروه تحریک طالبان 12 کشته برجای گذاشت

برداشت چغندر قند در استان اردبیل آغاز شد/ پیش‌بینی تولید 160 هزار تن محصول

قیمت انواع حبوبات 14 مهر 1403

تقویم رویدادهای گردشگری اردبیل رونمایی شد

رونمایی از تقویم رویداد‌های گردشگری اردبیل

توسعه شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با ‌اعتبار‌ 3500 میلیاردی

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی خط انتقال گاز چلوند به اردبیل

قیمت نقره امروز شنبه 14 مهر 1403

اجرای 3500 میلیاردریال پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل

517 بهره‌بردار در حوزه گردشگری استان اردبیل فعالیت می‌کنند

قیمت سکه گرمی امروز شنبه 14 مهر 1403

ملاقات 5 ساله سیدحسن نصرالله و امام جمعه اردبیل /گفت شب های قدر را از طریق تلویزیون اردبیل نگاه می کنم

تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار 44 درصد افزایش یافت

تقویم سال گردشگری استان اردبیل تدوین شد

طرح احیای بافت تاریخی و فرهنگی کهن شهر اردبیل در انتظار تصویب

آغاز برداشت چغندر قند در استان اردبیل

اردبیل رتبه اول تبلیغات و بازاریابی گردشگری خارجی را احراز کرد

سیسمونی کارن شعبه ارومیه

نیرو‌های مسلح ایران پاسخ قاطع و درخور به صهیونیست‌ها دادند

خبرنگاران در جنگ رسانه دست برتر را داشته باشند

اختتامیه طرح «مسجد، کانون نشاط 2» در میاندوآب؛ تجلیل از 30 کانون فعال

71 کیلومتر از شبکه‌های سیمی شهرستان میاندوآب به کابل خودنگهدار تبدیل شد

رسانه مقاومت در تراز جمهوری اسلامی کار خود را درست انجام می‌دهد

جزییات قتل هولناک زن ارومیه ای به دست قاتل بی رحم / انگیزه قاتل چه بود؟

تجلیل از بازیکنان تیم ملی بدمینتون سوریه در زنجان/ پایان اردوی تیم ملی سوریه به میزبانی استان زنجان

حل مشکل مردم و مطالبه‌گری، مهم‌ترین هدف «جشنواره ابوذر» است

آغاز ساخت مدرسه خیرساز 12 کلاسه روستای بادکی ارومیه

صدور حکم قطعی نزاع کنندگان و برهم زنندگان نظم عمومی در پل قویون ارومیه

افتتاح 4 باب مدرسه هوشمند خیرساز در ارومیه

ترک پاشنه پا نشانه چیست؟ / کمبود این ویتامین ها را جدی بگیرید

گیتی خامنه، الهه رضایی و رضا فیاضی از لزوم توجه به نظام فکری کودک گفتند/ خانواده‌ها مقابل آسیب‌های رسانه بی‌دفاع هستند

عدم شناسایی املاک و خودروهای گران قیمت جهت اخذمالیات ترک فعل است

آیت‌الله خامنه‌ای با قدرت روی منبر نماز جمعه ظاهر شد و در نهایت فصاحت به زبان عربی سخن گفت + فیلم

ترامپ: دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای بزرگترین خطری است که ما داریم (فیلم)

8 استاد دانشگاه آزاد تبریز در فهرست 2 درصد پژوهشگران برتر دنیا

بایدن نسبت به برگزاری صلح آمیز انتخابات ابراز تردید کرد

عدم شناسایی املاک و خودروهای گران قیمت برای اخذ مالیات، ترک فعل است