پیام آذری

آخرين مطالب

افتتاح پروژه‌های ورزشی مدارس تا سال تحصیلی در اردبیل ورزشي

افتتاح پروژه‌های ورزشی مدارس تا سال تحصیلی در اردبیل
  بزرگنمايي:

پیام آذری - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: پروژه‌های ورزشی اعم از سالن و استخرهای ورزشی در استان اردبیل تا شروع سال تحصیلی به بهره‌برداری می‌رسد. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهزاد محمدی‌خلفلو عصر پنجشنبه در دیدار معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با استاندار اردبیل اظهار داشت: در هفته دولت 96 کلاس درس را تکمیل و تحویل آموزش و پرورش دادیم و تا شروع سال تحصیلی این افتتاح‌ها تا 200 کلاس درس به انجام می‌رسد.
وی از تخصیص اعتبارات مناسب برای تکمیل سیستم گرمایشی ایمن در مدارس خبر داد و تصریح کرد: با تخصیص مناسبی که در سال‌جاری گرفتیم تا پایان امسال تمام بخاری‌های گازی و نفتی مدارس جمع‌آوری شده و 200 کلاس درس باقیمانده نیز تا پایان امسال به سیستم گرمایشی ایمن مجهز خواهند شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل از افتتاح پروژه‌های ورزشی با تزریق اعتبارات مناسب در سطح استان خبر داد و گفت: پنج پروژه تا مهرماه تحویل آموزش و پرورش نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان خواهد شد که شامل استخر پارس‌آباد و مشگین‌شهر و مجموعه‌های ورزشی آسیه اردبیل، شهدای دانش‌آموز نیر و مجموعه ورزشی خلخال خواهد بود.
محمدی‌خلفلو افزود: مجموعه ورزشی خلخال در روزهای آینده افتتاح خواهد شد و استخر پارس‌آباد نیز با پیشرفت 70 درصد تا 2 ماه آینده آماده بهره‌‌برداری می‌شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: اکثر این پروژه‌های ورزشی با سابقه بیش از 10 سال در مراحل فنداسیون متوقف مانده بود که ما سعی کردیم نسبت به تکمیل این پروژه‌های ورزشی اقدام مناسبی را انجام دهیم.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل از تأمین قیر رایگان برای آسفالت مدارس و خرید ایزوگام با هدف ایمن‌سازی پشت‌بام‌ها خبر داد و اضافه کرد: 203 میلیارد تومان اعتبار در این زمینه در نظر گرفته شده است.
محمدی‌خلفلو از اجرای طرح شهید عجمیان در استان با ظرفیت یک‌هزار کلاس درس خبر داد و بیان کرد: با تخصیص 17 میلیارد تومان این پروژه در مرحله اجرا است که شامل رنگامیزی، شاداب‌سازی و بهسازی محیط‌ها و فضاهای آموزشی است.
وی در مورد خرید و ارسال تجهیزات آموزشی و هنرستانی یادآور شد: طی روزهای آینده ارسال این تجهیزات را به هنرستان‌ها و مدارس شاهد خواهیم بود که عمدتا مربوط به میز، صندلی و تجهیزات فنی مورد نیاز واحدهای آموزشی است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل در ادامه تصریح کرد: در سطح استان در سه سال گذشته 448 کلاس درس تکمیل و تحویل داده شده و بیش از 450 کلاس درس نیز در حال اجراست.
محمدی‌خلفلو گفت: اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل رسالت احداث، مقاوم‌سازی و باز طراحی فضاهای آموزشی و ورزشی را بر عهده دارد و در کنار آن تجهیز مدارس به سیستم‌های مدرن به ویژه کامپیوتر و هوشمندسازی، خرید تجهیزات آزمایشگاهی بر عهده نوسازی مدارس استان است.
وی افزود: در بحث ایزوگام و عایق رطوبتی در مهلت باقیمانده تا شروع مدارس 100 هزار متر مربع عملیات اجرایی انجام شده و 200 هزار متر مربع آسفالت‌ریزی نیز در محوطه مدارس به انجام می‌رسد.
مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل در ادامه خاطرنشان کرد: ما تا آخر شهریورماه همه این پروژه‌ها و طرح‌ها را با استانداردهای لازم به انجام می‌رسانیم چرا که اخیرا از محل قیر رایگان ابلاغیه به استان و نوسازی مدارس صادر شده تا با انتخاب پیمانکار بتوانیم این پروژه را در سریعترین زمان به انجام برسانیم.
محمدی‌خلفلو به سردسیر بودن استان و ضرورت تجهیز مدارس به سیستم‌های استاندارد گرمایشی اشاره کرد و ادامه داد: با حذف بخاری‌های نفتی و گازی در مدارس، تا پایان امسال جشن برخورداری تمام مدارس از پکیج و رادیاتور را برگزار خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: 300 کلاس درس در نیمه دوم امسال به سیستم گرمایشی ایمن مجهز خواهند شد تا در پایان سال‌‌جاری اعلام کنیم که بساط بخاری‌های نفتی و گازی از مدارس استان اردبیل برچیده شده است.
مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل بیان کرد: نصب این سیستم در مدارس شهری و روستایی بدون تأخیر و تعلل در حال انجام است و امیدواریم در این زمینه به تعهدات خود به صورت کامل عمل کنیم.
محمدی‌خلفلو ارتقای سرانه فضای آموزشی را از ضرورت‌ها عنوان کرد و یادآور شد: برای رسیدن به میانگین کشوری که 5.4 دهم متر مربع است، با هدف‌گذاری انجام شده 2 هزار کلاس درس در مدت سه سال اجرایی و عملیاتی خواهد شد.
مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل از تدوین و نهایی شدن سند توسعه فضاهای آموزشی استان خبر داد و گفت: بر اساس این سند تلاش بر این است تا بر اساس استانداردهای تعیین شده فضای آموزشی توسعه یافته و نسل آینده در بهترین شرایط تحصیل خود را انجام دهند.
انتهای پیام/131

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/722738/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کتابی که به کودکان درس خودشناسی می‌دهد

زادآوری موفق آهو در مغان

بهره مندی 29 شهر اردبیل از طرح نهضت ملی مسکن

تولید سالانه بیش از دو هزار تُن سماق در سردشت

دستگاه‌های اجرایی مهاباد برای پیشگیری از بحران آماده باشند

تولید سالانه بیش از 2 هزار تُن سماق در سردشت

اعزام کاروان راهیان نورهریس به مناطق عملیاتی غرب کشور

اعلام نتایج پنجمین دوره مسابقات پرش با اسب استان به میزبانی تبریز

ترامپ: سخنرانی بایدن و هریس دلیل تیراندازی به من است

سانحه رانندگی دلخراش در شهرستان میانه

ترامپ: لفاظی‌های بایدن و هریس دلیل سوء قصد به من بود

برگزاری همایش ملی بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی در تبریز

ستاره اسپانیایی الغرافه با خاطراتی تلخ ایران را ترک می‌کند + عکس

ابقای رییس هیات ورزش کارگری استان آذربایجان شرقی

گفتگوی تلفنی بلینکن و علی‌اف درباره توافقنامه صلح ایروان و باکو

تلاش حداکثری برای کاهش جمعیت کیفری زندانها

ثبت‌نام 37 هزار نفر در سامانه سرویس مدارس آذربایجان شرقی

شهروندان آبیار آذربایجان شرقی تجلیل شدند

قرآن نسخه شفابخش و سعادت بشر از ازل تا ابد است

دستگیری شکار چیان غیرمجاز منطقه حفاظت‌شده تالاب نوروزلو میاندوآب

تصویری دقیق از منطقه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور

اعطای تسهیلات به مشاغل خرد توسط جهاد دانشگاهی استان اردبیل

افتتاح طرح احیای باغ تاریخی دلگشا خوی

تامین نیروی کار مشکل واحدهای تولیدی محمودآباد است

فردا، جشنواره انگور در ارومیه

شهروندخبرنگار؛ معضل مسیر منتهی به پایانه صادراتی منطقه آزاد ماکو

5 شکارچی متخلف در میاندوآب دستگیر شدند

برگزاری دربی در کرمان منتفی شد؛ استقلال – پرسپولیس در تبریز یا اراک؟

ترامپ: لفاظی‌های هریس دلیل تیراندازی بود

فعالیت 62 واحد بوم‌گردی‌های آذربایجان غربی

کاهش پنج درجه ای هوا در آذربایجان‌غربی

مدرسه تاریخی22 بهمن ارومیه میزبان شاعران و دوستداران شعر و ادب

ایجاد کریدور فرهنگی بین خوی و قونیه

محورهای رایزنی «الهام علی‌اف» و وزیر خارجه آمریکا

انتخاب رییس هیات ورزش‌های کارگری آذربایجان‌غربی

آذربایجان‌غربی ،درمیان گزینه های میزبانی مسابقه بین‌المللی رشته‌های رزمی کارگری

چند خبر از گوشه وکنار آذربایجان غربی در 26 شهریور

هرگونه تغییر در مرزهای ایران و ارمنستان می‌تواند روابط تهران با اروپا را مختل می‌کند

اجرای طرح استاد - شاگردی در آذربایجان غربی

هوای آذربایجان‌غربی تا 5 درجه سردتر می‌شود/ صدور هشدار زرد

اعطای تسهیلات برای خرید تراکتور از ماه آینده عملیاتی می‌شود

مصدومیت پاکبان وظیفه‌شناس تبریزی بر اثر بی‌مسئولیتی برخی شهروندان

پایانه مسافربری پارس‌آباد چگونه احداث می‌شود؟

نواختن زنگ غنچه‌ها در مدارس استان اردبیل

بررسی راهکار گره گشایی ترافیک بازگشایی مدارس، در هسته مرکزی اردبیل

جشن هفته وحدت با حضور اهل سنت شیعه در عنبران

مشترکات امت اسلامی عامل همگرایی است

توسعه سرویس‌های مدارس به جای خودروهای شخصی

محکومیت شرکت فروش و نصب آسانسور در مهاباد

مجازات نانوایی متخلف در مهاباد