پیام آذری

آخرين مطالب

معرفی 12 دمنوش چربی سوز قوی شکم و پهلو + لینک نوبت دکتر لاغری بدون جراحی علمي

معرفی 12 دمنوش چربی سوز قوی شکم و پهلو + لینک نوبت دکتر لاغری بدون جراحی
  بزرگنمايي:

پیام آذری - این نوشیدنی‌های خوش‌طعم، نه تنها در زمستان برای گرم شدن بدن مفید هستند، بلکه می‌توانند به عنوان چربی‌سوز نیز عمل کرده و به شما در رسیدن به اندام ایده‌آلتان کمک کنند.
استفاده از گیاهان دارویی مفید براساس یک برنامه درست و اصولی این قابلیت را دارد تا با گذشت زمان شما را به هدفتان برساند تا نیازی به استفاده از جراحی ابدومینوپلاستی برای برداشتن چربی‌های اطراف شکم و پهلو نداشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطمینان از سلامتی خود طی رژیم حذف چربی شکم بدون جراحی در مشهد با پزشک متخصص یا کارشناسان تغذیه در ارتباط باشید. 
15 دمنوش لاغری + نحوه دم آوری انواع چای چربی سوز
چربی‌های شکم و پهلو نه تنها از نظر زیبایی ظاهری ناخوشایند هستند، بلکه می‌توانند خطرات جدی برای سلامتی نیز به همراه داشته باشند. این چربی‌ها که به عنوان «چربی احشایی» نیز شناخته می‌شوند، می‌توانند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، دیابت نوع 2، برخی انواع سرطان و حتی آلزایمر را افزایش دهند. به همین دلیل، بسیاری از افراد به دنبال راه‌هایی برای خلاص شدن از شر این چربی‌های اضافی هستند. 
متاسفانه در حال حاضر رایج ترین راه لاغری خصوصا برای اضافه وزن بالا جراحی های سنگینی مثل ابدومینوپلاستی، اسلیو معده و یا پیکرتراشی هستند که عوارض وحشتناک و طولانی مدتی را به افراد تحمیل می‌کنند. اما جای نگرانی نیست! با کمی تلاش و پشتکار می‌توانید از شر این چربی‌های اضافی خلاص شوید و به سلامتی و تناسب اندام دلخواه خود برسید. 
دمنوش‌های چربیسوز زیادی وجود دارند که به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم در بالابردن میزان متابولیسم بدن، بهبود عملکرد دستگاه گوارش و چربی‌سوزی بیشتر تاثیر دارند تا به این صورت شما را از انجام جراحی‌های لاغری نجات دهند.

پیام آذری

دمنوش لیمو و دارچین
ترکیب لیمو و دارچین برای تهیه یک چای خوش‌طعم، تاثیر بسیار خوبی روی کاهش وزن شما دارد و میزان سوخت‌وساز بدن را افزایش می‌دهد. در واقع لیمو با داشتن مقادیر کم کالری به شما در چربی‌سوزی بیشتر کمک می‌کند.
در لیمو ترکیباتی همچون آنتی‌اکسیدان، ویتامین سی و فیبر پکتین وجود دارد که به‌عنوان یک دمنوش چربی سوز قوی شکم و پهلو با تاثیر بر کاهش اشتهای شما در نظر گرفته می‌شود.
ازسوی‌دیگر ترکیبات موثری که در دارچین وجود دارد شامل ویتامین‌ها، فیبر و کروم است که به شما این امکان را می‌دهد تا سریع‌تر احساس سیری داشته باشید و به‌مرور زمان تاثیر آن بر کاهش وزن خود را مشاهده کنید.
استفاده روزانه از این ترکیب به‌طور معمول عوارض جانبی خاصی ندارد و علاوه‌بر چربی‌سوزی در بهبود عملکرد مغز، سیستم گوارش، کاهش التهاب و جلوگیری از بروز علائم سرماخوردگی نیز تاثیر گذار است.

پیام آذری

دمنوش نعناع فلفلی، چربی‌سوز قوی شکم و پهلو
مصرف دمنوش نعناع بر بهبود سلامت کبد موثر واقع می‌شود و ازآنجایی‌که کبد نقش مهمی در سم‌زدایی و سوخت‌وساز بدن دارد، می‌توان انتظار داشت که این چای گیاهی نیز باعث چربی‌سوزی شود.
اگر به‌دنبال بهترین دمنوش لاغری قبل خواب هستید، بدون شک چای گیاهی نعناع فلفلی با تاثیر خوبی که روی بهبود وضعیت خواب شما دارد، گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.
فوایدی که می‌توان برای استفاده از این دمنوش در نظر گرفت شامل بهبود عارضه‌های گوارشی، افزایش انرژی، کمک به کاهش دردهای میگرنی، افزایش تمرکز و رفع عفونت‌های باکتریایی است.
به‌طور کلی عوارض جانبی خاصی تاکنون برای دمنوش نعناع فلفلی مشاهده نشده و شما می‌توانید با خیال راحت هر روزان مقداری از برگ‌های این گیاه را در قوری دم کنید و اجازه دهید عصاره آن به‌خوبی خارج شود.

پیام آذری

دمنوش چای سبز
یکی از بهترین مواردی که می‌توانید به‌عنوان دمنوش چربی سوز قوی شکم و پهلو استفاده کنید، چای سبز است که خواص بسیار خوبی برای شما به‌دنبال دارد و باعث افزایش متابولیسم می‌شود.
برای کسانی که از یک برنامه غذایی و ورزشی مناسب پیروی می‌کنند، نوشیدن روزانه 2 تا 3 فنجان چای سبز سرعت چربی‌سوزی بدن آن‌ها در نواحی پهلو و شکم را سرعت می‌بخشد.
اگر می‌خواهید تاثیرگذاری این چای گیاهی را ارتقا دهید، می‌توانید در زمان دم‌کردن چای سبز مقداری زنجبیل نیز به آن اضافه کنید تا سطح چربی‌سوزی بدن شما در روز افزایش پیدا کند.

پیام آذری

دمنوش زنجبیل و زردچوبه
به‌احتمال زیاد خیلی از افراد از ادویه زردچوبه برای پخت غذا استفاده می‌کنند که ترکیب این ماده گیاهی با زنجبیل برای تهیه دمنوش، به افزایش سوخت‌وساز بدن و بهبود عملکرد هضم غذا منجر می‌شود.
با این حساب می‌توان گفت که چای زنجبیل و زردچوبه نیز یک دمنوش چربی سوز قوی شکم و پهلو است که علاوه‌بر این مورد، با برخوداری از آنتی‌اکسیدن به دفع سموم بدن نیز کمک می‌کند.
باید این را در نظر داشته باشید که مصرف بی‌رویه این دمنوش امکان دارد عوارض حانبی خاصی را به‌وجود آورد، به این صورت که زنجبیل معمولا باعث لخته‌شدن خون و پایین‌آوردن سطح قند خون می‌شود.
ازسوی‌دیگر استفاده از مقادیر بالای زردچوبه امکان دارد مشکلاتی همچون اسهال، سردرد و ایجاد بثورات پوستی را به‌دنبال داشته باشد، به همین دلیل بهتر است در هنگام استفاده از این چای گیاهی میزان مصرف خود را کنترل کنید.
دمنوش قهوه سبز
دانه‌های قهوه تا قبل‌از تفت‌دادن و تغییر رنگ آن‌ها به‌عنوان نوعی گیاه موثر برای کاهش وزن در نظر گرفته می‌شوند که در بالابردن سطح متابولیسم بدن تاثیر خوبی می‌گذارند.
شما برای اینکه با استفاده از دمنوش چربی سوز قوی شکم و پهلو قهوه سبز بتوانید به تناسب اندام برسید باید هر روز صبح قبل‌از شروع ورزش مقداری از آن را مصرف کنید که معمولا عوارض خاصی ندارد.
دمنوش گیاهی هل
هل دارای انواع مختلفی همچون سیاه، سبز و سفید است که به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از خانواده زنجبیل شناخته می‌شود و دم‌کرده آن یک دمنوش چربی‌سوز قوی برای شکم و پهلو به‌شمار می‌رود.
در ترکیبات هل مقادیر زیادی فیبر وجود دارد که حس سیری به شما می‌دهد و ازاین‌طریق به بالابردن سطح سوخت‌وساز بدن کمک زیادی می‌کند. ازطرفی ملاتونین موجود در این گیاه نیز در لاغری تاثیر دارد.
دمنوش چربی سوز قوی شکم و پهلو گل محمدی
افرادی که رژیم غذایی لاغری را رعایت می‌کنند معمولا در طول روز مقادیر زیادی آب از دست می‌دهند که استفاده از دمنوش گل محمدی با کمک به دفع بیشتر سدیم از کلیه‌ها به سم‌زدایی بدن منجر می‌شود و در هیدراته نگه‌داشتن بدن موثر است.
بر همین اساس می‌توان گفت که برداشتن چربی شکم بدون جراحی، با مصرف روزانه یک فنجان دمنوش چربی سوز قوی شکم و پهلو که با استفاده از گل محمدی تهیه می‌شود، خیلی دور از انتظار نیست.
البته زیاده‌روی در مصرف دمنوش گل محمدی عوارضی همچون حالت تهوع و استفراغ، سردرد و اسهال را به‌دنبال دارد، ازاین‌رو بهتر است سعی کنید مقادیر مصرف خود را به کم‌تر از 3 فنجان در روز برسانید.

پیام آذری

دمنوش مریم گلی
مریم گلی از سری گیاهان دارویی با طبع گرم و خشک است که تاثیر بی‌نظیری روی کاهش چربی‌های پهلو و شکم دارد و مصرف روزانه آن برای افرادی که قصد دارند وزن خود را کاهش دهند، توصیه می‌شود.
این دمنوش چربی سوز قوی شکم و پهلو در برطرف‌کردن سوء هاضمه، درد معده و نفخ تاثیرگذار است و با داشتن ترکیبات آنتی‌اکسیدانی برای پاک‌سازی بدن نیز مناسب خواهد بود. بروز حساسیت، اسهال و عفونت از سری عوارض مصرف بی‌رویه مریم گلی است.
دمنوش چای سفید
گیاه چای دارای انواع مختلفی است که در سراسر جهان به‌عنوان یک نوشیدنی محبوب شناخته می‌شود که دراین‌بین استفاده از چای سفید این قابلیت را دارد تا نقش موثری در تناسب اندام ایفا کند.
برگ‌های تازه و نورسیده گیاه چای برای تهیه این نوشیدنی مورد استفاده قرار می‌گیرد که به‌دلیل فرآوری کم‌تر، نوعی دمنوش چربی سوز قوی شکم و پهلو است که مواد مغذی زیادی دارد.
مصرف روزانه چای سفید به مقدار مناسب معمولا عوارض خاصی را برای افراد ایجاد نمی‌کند و به‌دلیل برخوداری از مقادیر مناسبی کاتچین، بر چربی‌سوزی بیشتر و کاهش وزن تاثیر خوبی می‌گذارد.

پیام آذری

رزماری گیاهی است که رایحه خوش آن باعث استفاده در بسیاری از محصولات دارویی و بهداشتی می‌شود و اغلب افراد نیز آن را به‌عنوان یک ادویه معطر مصرف می‌کنند.
جدا از این موارد، شما برای آماده‌کردن یک دمنوش چربی سوز قوی شکم و پهلو هم می‌توانید مقداری از برگ‌های این گیاه بی‌نظیر را دم کنید و به‌صورت روزانه بنوشید.
مقادیر کمی چربی و پروتئین در رزماری وجود دارد که باعث می‌شود نوشیدن آن برای افرادی با وزن بالا گزینه مناسبی باشد، ازطرفی ترکیبات تشکیل‌دهنده این گیاه در بالابردن سطح سوخت‌وساز نیز تاثیر دارند.
افرادی که معمولا از داروهای ضد انعقاد خون و افسردگی استفاده می‌کنند نباید به‌صورت خودسرانه دمنوش رزماری را مورد استفاده قرار دهند چراکه عوارض جانبی مختلفی را برای آن‌ها ایجاد می‌کند.
دمنوش یونجه برای چربی‌سوزی شکم و پهلو
مزایایی که یونجه برای افراد به‌دنبال دارد شامل کاهش وزن، تقویت سیستم ایمنی، پایین‌آوردن التهاب و سم‌زدایی است که با توجه به این خواص می‌توان گفت که دمنوش آن موجب دستیابی به تناسب اندام می‌شود.
در گیاه یونجه مقادیر مختلفی از کلسیم، ویتامین کا، منیزیم، کلسیم و پروتئین وجود دارد که مصرف روزانه آن سح انرژی در دسترس بدن را افزایش می‌دهد و همین مسئله باعث می‌شود تا به‌عنوان یک دمنوش چربی سوز قوی شکم و پهلو شهرت داشته باشد.
دمنوش چربی‌سوز گزنه
فواید و خواص مختلف گیاه گزنه باعث می‌شود تا به‌صورت دمنوش یا پمادهای موضعی درزمینه درمان برخی از عارضه‌ها استفاده زیادی شود که یکی از این موارد مربوط به کاهش وزن است.
اگر مقداری از برگ‌های تازه گزنه را در آب بجوشانید قادر هستید تا بخشی از ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن خود را تامین کنید و از تاثیرات شگفت‌انگیز این ماده روی چربی‌سوزی شکم و پهلو بهره‌مند شوید.
به‌طور کلی استفاده از دمنوش گزنه عوارض جانبی خاصی ندارد اما درصورتی‌که فرد با برگ‌های تازه این گیاه تماس داشته باشید امکان دارد که دچار آلرژی، التهاب یا تاول شود.
دمنوش چای اولانگ
چای اولانگ در کنار رایحه دلپذیر و طعم خوبی که دارد، یک محصول مناسب برای رسیدن به تناسب اندام است. مصرف روزانه 2 فنجان از این نوشیدنی بهترین عملکرد را در چربی‌سوزی ارائه می‌دهد.
معمولا استفاده از این دمنوش چربی سوز قوی شکم و پهلو در مقایسه با چای سبز، تاثیرگذاری بیشتری را به‌همراه دارد که مصرف مقادیر مناسبی از چای اولانگ قبل‌از خواب نیز بسیار مفید است.
دمنوش کرفس برای لاغری
معمولا بسیاری از افرادی که از رژیم لاغری و ورزش برای رسیدن به وزن ایده‌آل استفاده می‌کنند در برنامه خود مصرف آب کرفس را به‌عنوان یک چربی‌سوز مناسب قرار می‌دهند که دم‌کرده آن نیز تاثیر خوبی دارد.
اگر می‌خواهید هر روز از یک دمنوش چربی سوز قوی شکم و پهلو استفاده کنید، بهتر است نصف قاشق چای‌خوری برگ کرفس را با 2 قاشق چای سبز ترکیب کرده و بجوشانید که البته مصرف زیاد آن برای افراد مبتلا به سنگ کلیه مناسب نیست.
دمنوش چربی سوز قوی شکم و پهلو زیره
تمامی مزایا و خواص درمانی زیره را می‌توانید با مصرف دمنوش آن به‌دست آورید که یکی از فواید مهم این گیاه چربی‌سوزی قوی شکم و پهلو است و مصرف روزانه دم‌کرده زیره با گذشت زمان به شما کمک می‌کند تا اندامی زیباتر داشته باشید.
زیره در کاهش اشتها و پایین‌آوردن سطح کلسترول خون بسیار موثر است که مصرف بیش از حد دمنوش آن باعث آلرژی، سرکوب تستوسترون و خون‌ریزی قاعدگی می‌شود.
علاوه‌بر مواردی که به آن‌ها اشاره شد برای تهیه یک دمنوش چربی سوز قوی شکم و پهلو می‌توانید از گیاهانی همچون برگ بو، بلوبری، به‌لیمو، رازیانه، زرشک، جینسینگ، اسطوخودوس، بابونه، چای سیاه، ریبوس و ماچا هم استفاده کنید.
عرق گیاهی برای لاغری شکم و پهلو
برای کسانی که ترجیح می‌دهند تا به‌جای دمنوش از عرق‌های گیاهی به‌منظور چربی‌سوزی شکم و پهلو استفاده کنند، انتخاب یکی از گزینه‌های زیر مفید خواهد بود:
* عرق رازیانه 
* عرق دارچین 
* عرق زنیان 
* عرق شوید 
* عرق کرفس 
* عرق کاسنی
آیا دمنوش های چربی سوز واقعا برای لاغری شکم و پهلو موثر هستند؟
برخی از مطالعات نشان داده‌اند که دمنوش‌ها می‌توانند به سوزاندن چربی و لاغری کمک کنند. با این حال، شواهد قطعی در این مورد وجود ندارد. به نظر می‌رسد که اثربخشی دمنوش‌ها در لاغری به نوع دمنوش، مقدار مصرفی و سبک زندگی فرد بستگی دارد. برای مثال، چای سبز به دلیل داشتن کاتچین‌ها، به طور کلی به عنوان یک دمنوش چربی سوز قوی شکم و پهلو شناخته می‌شود. مطالعات نشان داده‌اند که مصرف چای سبز می‌تواند به افزایش متابولیسم و ​​سوزاندن چربی کمک کند. با این حال، برای مشاهده نتایج قابل توجه، باید چای سبز را در کنار رژیم غذایی سالم و ورزش منظم مصرف کنید.
علاوه بر این، برخی از افراد ممکن است به کافئین موجود در چای سبز حساس باشند و مصرف آن عوارض جانبی مانند اضطراب و بی‌خوابی را به همراه داشته باشد. در مورد سایر دمنوش‌ها نیز شواهد مشابهی وجود دارد. برخی از مطالعات نشان داده‌اند که دمنوش‌هایی مانند چای سیاه، چای اولانگ، زنجبیل و نعناع فلفلی می‌توانند به لاغری کمک کنند، اما تحقیقات بیشتری در این زمینه مورد نیاز است. 
تهیه دمنوش چربی‌سوز یکی از روش‌هایی است که خیلی سخت و پیچیده به‌نظر نمی‌رسد و افرادی که تمایل دارند تا از آن‌ها برای رسیدن به تناسب اندام استفاده کنند تنها باید روزانه مقداری از دم‌کرده گیاهان دارویی را بخورند. البته به خاطر داشته باشید که هر فردی با دیگری متفاوت است و آنچه برای یک نفر مفید است، ممکن است برای دیگری موثر نباشد. برای یافتن بهترین روش چربی‌سوزی برای خود، با متخصص تغذیه یا مربی ورزشی مشورت کنید.
درصورتی‌که به‌طور منظم ورزش کنید و یک برنامه غذایی سالم داشته باشید، استفاده از دمنوش‌های گیاهی روند چربی‌سوزی را تسریع می‌کند و به‌عنوان بخشی مهمی از یک برنامه کاهش وزن به‌شمار می‌روند. یاد داشته باشید که هیچ روش جادویی برای سوزاندن چربی شکم و پهلو به سرعت وجود ندارد. صبور باشید، به تلاش خود ادامه دهید و از یک سبک زندگی سالم پیروی کنید تا به نتایج دلخواه خود برسید.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/718012/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کتابی که به کودکان درس خودشناسی می‌دهد

زادآوری موفق آهو در مغان

بهره مندی 29 شهر اردبیل از طرح نهضت ملی مسکن

تولید سالانه بیش از دو هزار تُن سماق در سردشت

دستگاه‌های اجرایی مهاباد برای پیشگیری از بحران آماده باشند

تولید سالانه بیش از 2 هزار تُن سماق در سردشت

اعزام کاروان راهیان نورهریس به مناطق عملیاتی غرب کشور

اعلام نتایج پنجمین دوره مسابقات پرش با اسب استان به میزبانی تبریز

ترامپ: سخنرانی بایدن و هریس دلیل تیراندازی به من است

سانحه رانندگی دلخراش در شهرستان میانه

ترامپ: لفاظی‌های بایدن و هریس دلیل سوء قصد به من بود

برگزاری همایش ملی بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی در تبریز

ستاره اسپانیایی الغرافه با خاطراتی تلخ ایران را ترک می‌کند + عکس

ابقای رییس هیات ورزش کارگری استان آذربایجان شرقی

گفتگوی تلفنی بلینکن و علی‌اف درباره توافقنامه صلح ایروان و باکو

تلاش حداکثری برای کاهش جمعیت کیفری زندانها

ثبت‌نام 37 هزار نفر در سامانه سرویس مدارس آذربایجان شرقی

شهروندان آبیار آذربایجان شرقی تجلیل شدند

قرآن نسخه شفابخش و سعادت بشر از ازل تا ابد است

دستگیری شکار چیان غیرمجاز منطقه حفاظت‌شده تالاب نوروزلو میاندوآب

تصویری دقیق از منطقه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور

اعطای تسهیلات به مشاغل خرد توسط جهاد دانشگاهی استان اردبیل

افتتاح طرح احیای باغ تاریخی دلگشا خوی

تامین نیروی کار مشکل واحدهای تولیدی محمودآباد است

فردا، جشنواره انگور در ارومیه

شهروندخبرنگار؛ معضل مسیر منتهی به پایانه صادراتی منطقه آزاد ماکو

5 شکارچی متخلف در میاندوآب دستگیر شدند

برگزاری دربی در کرمان منتفی شد؛ استقلال – پرسپولیس در تبریز یا اراک؟

ترامپ: لفاظی‌های هریس دلیل تیراندازی بود

فعالیت 62 واحد بوم‌گردی‌های آذربایجان غربی

کاهش پنج درجه ای هوا در آذربایجان‌غربی

مدرسه تاریخی22 بهمن ارومیه میزبان شاعران و دوستداران شعر و ادب

ایجاد کریدور فرهنگی بین خوی و قونیه

محورهای رایزنی «الهام علی‌اف» و وزیر خارجه آمریکا

انتخاب رییس هیات ورزش‌های کارگری آذربایجان‌غربی

آذربایجان‌غربی ،درمیان گزینه های میزبانی مسابقه بین‌المللی رشته‌های رزمی کارگری

چند خبر از گوشه وکنار آذربایجان غربی در 26 شهریور

هرگونه تغییر در مرزهای ایران و ارمنستان می‌تواند روابط تهران با اروپا را مختل می‌کند

اجرای طرح استاد - شاگردی در آذربایجان غربی

هوای آذربایجان‌غربی تا 5 درجه سردتر می‌شود/ صدور هشدار زرد

اعطای تسهیلات برای خرید تراکتور از ماه آینده عملیاتی می‌شود

مصدومیت پاکبان وظیفه‌شناس تبریزی بر اثر بی‌مسئولیتی برخی شهروندان

پایانه مسافربری پارس‌آباد چگونه احداث می‌شود؟

نواختن زنگ غنچه‌ها در مدارس استان اردبیل

بررسی راهکار گره گشایی ترافیک بازگشایی مدارس، در هسته مرکزی اردبیل

جشن هفته وحدت با حضور اهل سنت شیعه در عنبران

مشترکات امت اسلامی عامل همگرایی است

توسعه سرویس‌های مدارس به جای خودروهای شخصی

محکومیت شرکت فروش و نصب آسانسور در مهاباد

مجازات نانوایی متخلف در مهاباد