پیام آذری

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

پیام آذری - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payameazari.ir/Fa/News/673720/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

داستان فروغ، پری شادخت شعر آدمیزادان

برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه

آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد

بارش باران بهاری موجب آبگرفتگی معابر در شهرهای آذربایجان غربی شد

اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند

آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر

حادثه رانندگی در محور صوفیان ـ شبستر 7 کشته و مصدوم بر جای گذاشت

تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!

ریشه‌های نارضایتی‌ها پرستاران؛ اضافه‌کار اجباری بر خلاف قانون

تصادف در محور اهر-تبریز 9 نفر را روانه بیمارستان کرد

(عکس) کار عجیب و هنرمندانه برنجکار تایلندی برای جذب گردشگر

وزیر فرهنگ: فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود

امام جمعه اردبیل به سفیر اسرائیل در آذربایجان /ظاهرا آذری‌ها را موجودات نادانی فرض کرده که می‌تواند دروغ هایش را به ما بفروشد

مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم

لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله

دختر زیباترین خانم بازیگر جهان در دام منحرفان جنسی!/ نوه جذاب آمیتا باچان در دام پدوفیل ها/ عکس

اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد

(ویدئو) لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی

آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است

تصاویر وحشتناک از در هم کوبیده شدن خودروها در سیل تبریز

دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند

هشدار نارنجی به کشاورزان؛ غلات را به مناطق امن حمل کنید

نجات 7 نفر از اهالی بومی منطقه در ارتفاعات شهرستان خوی

هشدار؛ تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور از فردا تا دوشنبه!

مهارت و ویژگی هایی که فرزند شما برای موفق بودن نیاز دارد

اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود 30 دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!

سیل شبستر تلفات جانی نداشت

سیلاب در روستای انگشتجان بخش تسوج شهرستان شبستر

مصدومیت 7 تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در آذربایجان شرقی

وقوع سیل در روستای انگشتجان تسوج شهر شبستر

یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب

تصاویری وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی (فیلم)

یک وسیله که لازم داری رو ساده درست کن

تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس

تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی

(ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد

هشدار نارنجی به کشاورزان؛ گندم و غلات را به مناطق امن حمل کنید

وقوع سیل در انگشتجان تسوج

سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم

ماجرای ارتباط ساواک با پدر مهران غفوریان چیست؟

دو حادثه رانندگی با 15 مصدوم در اردبیل

آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در اردبیل

کهنسال‌ترین معلم ایران در مهاباد درگذشت

کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت + سوابق

آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان

تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور

سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح منجر به یک فاجعه انسانی می‌شود

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در تبریز

هشدار هواشناسی نسبت به بارش رگبار و رعد و برق